سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی شایعات مطرح شده در خصوص اختلاف میان یکی از مربیان تیم ملی کاراته بانوان و شاگردان وی؛

کاتاروی تیم ملی: فرصت طلبان آب در هاون کوبیدند

مهسا افسانه گفت: برخی حرفان که در میدان نمی توانند ما را شکست دهند و ناجوانمردادنه در خارج گود زور آزمایی می کنند.

مهسا افسانه کاتاروی تیم ملی کاراته بانوان در خصوص شایعات مطرح شده در خصوص اختلافات میان کاتاروهای تیم ملی  و مربی خود، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به هر حال در هر خانواده ایی یکسری اختلاف نظرها پیش می آید ولی این دلیل نمی شود که در این حین  یکسری از افراد بیایند و از این مشکلات و اختلاف نظرها به نفع خود بهره برداری کنند.

وی افزود: میان ما و مربی مان یک اختلاف عقیده و یا به نوعی یک مشکل جزئی بود که آن هم غیر طبیعی و نامعقول نیست، شاید این اختلاف سلیقه یا نظر میان هر مربی و شاگردی بوجود بیاید، آنها میان مربی و شاگردی سالها در کنار هم کار کرده اند.

 اما متاسفانه سخن چینان فرصت طلب در صدد بهم زدن روابط چندین ساله ما و مربیان بودند ولی غافل از اینکه حقی که مربی مان بر گردن ما شاگردان دارد فراتر از سخنان بیهوده و لغو این سخنچینان است.

من و دو هم تیمی دیگرم تمام موفقیت ها و پیروزی هایمان را مدیون این مربی زحمت کش هستیم با صحبت هایی که میان ما و مربی مان شد متوجه شدیم که سو تفاهمی  بیش نبوده  اما یکسری از افراد توان بین از این موضوع سو استفاده کرده و به یک مسئله کوچک دامن زدند.

 افسانه در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر ما هیچگونه مشکلی با مربی مان نداریم و شاید هم روابط مان از قبل هم بهتر شده و زیر نظر این استاد دلسوز قوی تر و مصمم تر، به تمرین می پردازیم.

عده ایی بودند که می خواستند به بد نام کردن من و هم تیمی هایم موقعیت خودشان را به اثبات برسانند و از جدایی ما و مربی مان به بهترین نحو بهره برداری کنند روی سخن من با حریفانم است که با این رفتار نا شایست باعث تخریب خودشان شدند./آق
برچسب ها: مهسا ، افسانه ، مربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.