سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

کوچ بهاره عشایر شاهسون پایان یافت

بعد از گذشت دو هفته از آغاز فصل کوچ بهاره عشایر شاهسون با رسیدن آنها به ییلاقات دفتر کوچ بهاره بسته شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مدیر امور عشایری استان اردبیل در جلسه ساماندهی عشایر در ییلاقات در مشگین‌شهر اظهار داشت: با پایان گرفتن کوچ بهاره که از پنجم خردادماه شروع شده بود بیش از 12 هزار و 818 خانوار در ییلاقات ساکن شده و زندگی موقت خود را به مدت 3.5 ماه در این منطقه خوش آب و هوا آغاز کردند.

معرفت آذری تصریح کرد: عشایر کوچ‌روی شاهسون در قالب 66 هزار و 500 نفر در فصل کوچ جابجا شدند که ما نیز سعی کردیم در حد وسع و توان در خدمت عشایر منطقه بوده و آنها را در کوچ مناسب و کم دغدغه همراهی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: کوچ بهاره عشایر شاهسون امسال بدون هیچ‌گونه حادثه و تلفاتی در کمال صحت و سلامت انجام شد که امیدواریم در مدت اقامت عشایر در ییلاقات نیز آنها بتوانند از مزایای این منطقه بکر و طبیعت زیبای آن بهتر و شایسته‌تر استفاده کنند.

آذری به اهمیت و نقش حضور عشایر در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: همزمان با انتخابات 24 خرداد صندوق‌های سیار در مناطق عشایری اقدام به جمع‌آوری آرای عشایر غیرتمند می‌کند که سعی داریم این صندوق سیار را به تمام مناطق ییلاقی برده و آرای عشایر غیرتمند را جمع‌آوری کنیمب/.

برچسب ها: اردبیل ، پایان ، کوچ ، بهاره ، عشایر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.