سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

امتناع از حضور در کمیته علمی یک همایش بین المللی در دفاع از نام خلیج فارس

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در اعتراض به تحریف نام خلیج فارس، دعوت مسئولین دومين همایش فناوري اطلاعات دبی را ردکرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابر اعلام پایگاه خبری دانشگاه صنعتی اصفهان دومین همایش بین المللی فناوري اطلاعات، ژانویه 2014 به میزبانی امارات متحده عربی و در شهر دبی برگزار خواهد شد.

مسئولین این همایش در ادامه اظهارات غیرقانونی و مغایر با اسنادتاریخی وبین المللی امارات متحده عربی، این بار نیز با تحریف عنوان خلیج فارس، از این کشور کوچک حاشیه جنوبی ایران بعنوان کشوری در جوار خلیج عربی یاد کرده اند.

دکتر امیرمظفرامینی عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان که از سوی سعدیا ندیم دبیر دومین همایش بین المللی فناوري اطلاعات دبی به منظور حضور درکمیته علمی این همایش دعوت شده بود ضمن رد درخواست مسئولین این همایش، به اقدامات غیرقانونی آنان در جعل عنوان خلیج فارس اعتراض کرد.

دربخشی از پاسخ عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان خطاب به دبیر این همایش آمده است: عنوان خليج فارس قرن هاست كه در تاريخ ثبت شده است و از یک مجموعه علمی انتظار مي رود تا با بی طرفی و پرهیز از بازي هاي سياسي، اخلاق علمي را رعايت نمايد.

وی ضمن اعلام امتناع از حضور در این همایش به دلیل جعل عنوان خلیج فارس، به مسئولان اماراتی این همایش یادآورشده که پايه و اساس اعتماد ملت ها به جوامع علمي، رعايت انصاف و اخلاق است./س


برچسب ها: اصفهان ، دانشگاه ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.