سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوكار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:‌

طيف‌هاي مختلف اصولگرايي به کانديداي واحد برسند/ تاثيرگذاري آيت‌الله مهدوي‌كني در اجماع اصولگرايان

عضو شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت:بهتر است اصولگرايان به يک نقطه نظر مشترک برسند و اشخاصي به عنوان مرجع در جامعتين و شخص آيت‌الله مهدوي‌کني مي‌تواند موثر باشد.

محمدصالح جوکار نماينده يزد و صدوق در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به لزوم همگرايي جريان اصولگرايي براي رسيدن به يک نقطه نظر واحد گفت: با توجه به اين که صف بندي‌هاي انتخاباتي در حال آشکار شدن است و ائتلاف‌ها بطور قطعي شكل مي‌گيرند، قطعا بايستي که اصولگرايان به يک نتيجه مشخص و معين برسند.  
 
وي در ادامه با اشاره به کناره‌گيري حدادعادل بيان کرد: کناره گيري  حدادعادل را به نفع اصولگرايان به عنوان يک تکليف انقلابي کار خوبي بود و ديگران هم بايد از وي الگو بگيرند اما اين تنها کافي نيست و لازم است که با مديريت دقيق طيف‌هاي مختلف اصولگرايي در کنار يکديگر قرار بگيرند و به يک کانديداي واحد برسند.  
 
 اين عضو کميسيون امنيت ملي وسياست خارجي مجلس در ادامه تصريح کرد: مردم اکثرا اميدوارند که اصولگرايان به يک نقطه نظر مشترک برسند و اين انتظار کاملا به جا است.
 
 وي همچنين تاکيد کرد: لازم است در اين روزهاي پاياني تصميمي عاقلانه گرفته شود و كانديداهاي اصولگرا هم با يکديگر هم‌انديشي داشته باشند که دراين راستا اشخاصي به عنوان مرجع در جامعتين و شخص آيت‌الله مهدوي‌کني مي‌تواند موثر باشد.  
 
جوكار در پايان خاطر نشان کرد: اميدوارم کساني که در اين مسئله نقشي دارند با يکديگر نشسته و تصميمي اتخاذ کنند تا آراي مردم پراکنده نباشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.