سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

افتتاح سیستم پایش آنلاین کارخانه سیمان نمین

همزمان با هفته محیط زیست سیستم پایش آنلاین کارخانه سیمان نمین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در مراسم افتتاح سیستم پایش آنلاین کارخانه سیمان نمین گفت: با نصب و راه‌اندازی این سیستم با کنترل آلایندگی هوا از مرکز محیط زیست شاهد به حداقل رساندن آسیب‌های مربوط به این حوزه می‌باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از نصف و راه‌اندازی سیستم پایش آنلاین کارخانه سیمان نمین در روزهای آینده خبر داد و اضافه کرد: با بهره‌برداری از این سیستم خودکار با کاهش آلودگی هوا بر اثر ذرات معلق تشکیل شده از کارکرد این کارخانه به نظر می‌رسد بخش عمده‌ای از مشکلات و نارضایتی ساکنان حاشیه این کارخانه برطرف شود.

حمیدی در ادامه بیان کرد: در کنار آن اخطارهای لازم به کارخانه‌های آلوده‌کننده محیط زیست ارائه شده به طوریکه حتی چندین واحد صنعتی در این ارتباط به تعطیلی کشیده شده است.

وی یادآور شد: بسیاری از صنایع به صورت گسترده توسط کارشناسان حفاظت محیط زیست تحت پایش قرار گرفته و ما با اخطارهای کتبی و شفاهی و دریافت عوارض از این محل سعی داریم واحدهایی که بیشترین آلودگی را دارند، تعطیل کرده و صاحبان آن را مجاب به اصلاح رویه کنیم.

حمیدی در ادامه گفت: در کنار تلاش‌های صورت گرفته برای کاهش آلودگی هوا که قطعاً در کاهش هزینه‌ها، نیروی انسانی و بسیاری از بخش‌ها مؤثر است ما سعی داریم آگاهی مردم را نیز در حفاظت و صیانت از منابع طبیعی و زیست‌محیطی ارتقا بخشیمب/.

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، سیستم ، پایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.