سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

هیچ کشوری دموکراسی‌تر از ایران نیست

استاندار بوشهر گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون به طور متوسط سالی یکبار در ایران انتخابات برگزار می شود و به جد می توان گفت هیچ کشوری در جهان دموکراسی تر از ایران نیست.

فریدون حسنوند درگردهمایی حماسه سیاسی بانوان استان بوشهر در استانداری اظهار داشت: با توجه به نقش ویژه و بی بدیل بانوان در طول انقلاب و مبارزات قبل انقلاب و اینکه همیشه گام به گام مردان و گاهی پیش تر از مردان فعالیت کردن در این برهه زمانی نیز زنان نقش والایی در خلق حماسه دارند.
استاندار بوشهر با اشاره به حضور گسترده مردم استان بوشهر در انتخابات‌های گذشته، تصریح کرد: در سالهای اخیر شاهد نمودار کاملا صعودی فعالیت های خوب بانوان در استان بوشهر بوده ایم.
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: حماسه شعار نیست پیام، هدف و نقشه راه برای آینده است حماسه در زمان سختی و تنهایی رخ میدهد و حماسه سیاسی 24 خرداد ماه در این شرایط سخت بسیار شیرین خواهد بود.
حسنوند عنوان کرد: دشمنان ما بیشتر از خود ما بر روی انتخابات حساس هستند و از ماه ها پیش برنامه هایی را برای تخریب و تفرقه افکندی بین اقشار، اقوام و ادیان مختلف در ایران بوده اند.
استاندار بوشهر گفت: ما به مسئولان اعلام کردیم هر کدام جانب‌دارانه عمل کنند حتی اگر شب انتخابات نیز باشند برکنار خواهند شد زیرا این جانبداری موجب بی اعتمادی در بین جامعه خواهد شد./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.