سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

انتخاب مایلی کهن مردم قم را هم خوشحال کرد

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: صبا با فعالیت در چندین رشته ورزشی در حال حاضر نماد ورزش قم در کشور است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سیدرضا دهناد در مراسم معارفه سرمربی جدید، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در هتل المپیک قم تصریح کرد: در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اینکه تیم صبا افت و خیزهایی داشت اما در مجموع نتایج خوبی کسب کرد و عملکرد قابل قبولی داشت.

وی ادامه داد: با این حال انتظار این است که صبا در فصل جدید از هر نظر موقعیت خود را ارتقاء بدهد و در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هم نتایج خوبی کسب کند و هم در بین مدعیان لیگ برتر حضور قوی‌تری داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم عنوان داشت: مجموعه باشگاه صبای قم به غیر از فوتبال در رشته‌هایی مانند هندبال، کشتی و فوتسال و همچنین در سه رده سنی پایه فوتبال قم تیم داری می‌کند و از این نظر نماد ورزش قم در کشور به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: بعد از اتمام مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که با قرار گرفتن صبای قم در مکان دهم جدول رده بندی لیگ برتر همراه بود، بررسی زیادی بر روی چند گزینه از بین مربیان لیگ برتری داشتیم تا اینکه بهترین گزینه را انتخاب کردیم.

دهناد ابراز داشت: ملاک‌های زیادی را برای انتخاب یک مربی واجد شرایط به منظور سپردن هدایت تیم فوتبال صبای قم به وی در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نظر داشتیم که مهمترین آنها اخلاق مداری بود و خوشبختانه از این نظر محمد مایلی کهن را انتخاب کردیم، چهره‌ای که از نظر معنویت و اخلاق در کشور زبانزد است./س

برچسب ها: قم ، مردم ، خوشحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.