سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان/

ولایتمداری پاسداران آنان را نسبت به بقیه برجسته کرده است

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان گفت: پاسداران باید ولایتمدار باشند و ولایتمداری می‌تواند پاسداران را نسبت به بقیه برجسته کند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سیدمهدی حسینی ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار داشت: هدف از پاسداری شهادت و جانبازی بوده و پاسدار باید از خودگذشتگی داشته باشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی‌های پاسداران اذعان داشت: پاسداران باید سه شاخص معنویت و بصیرت نافذ و ولایتمداری را داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اهداف پاسداران عنوان کرد: پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی از با ولایتمداری و عبادت و محاسبه نفس امکان‌پذیر نیست. 

بدون معنویت نمی‌شود یک قدم موفق در کارها برداشت

حسینی افزود: پاسداری یک شغل نیست و پاسداران باید به سمت افزایش معنویت و رسیدن به کمال گام بردارند و بدون معنویت نمی‌شود یک قدم موفق در کارها برداشت.

وی اذعان داشت: سپاه برای دستیابی به قله‌های معنویت نیاز به انسان‌های بصیر دارد که براحتی حق را از باطل تشخیص دهند، پاسداران باید ولایتمدار باشند و ولایتمداری می‌تواند پاسداران را نسبت به بقیه برجسته کند.

 اهداف پاسداران پاسداری از فرهنگ حسینی است

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) عنوان کرد: اگر قرار باشد روزی به نام پاسدار نامیده شود چه روزی بهتر از ولادت امام حسین (ع) که که برای پاسداری از دین اسلام جانفشانی‌های فراوان انجام داد چون اهداف پاسداران از پاسداری برگرفته از فرهنگ حسینی است.

وی با اشاره به وظایف سپاه در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: از ابتدای انقلاب  پاسداران در تمام جاهایی که که نیاز به حضورشان بوده برای حفظ و حراست دستاوردهای نظام حاضر بودند./ج1

برچسب ها: ولایت ، جانفشان ، حراست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.