سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حداد عادل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

به نفع جريان اصولگرايي و براساس عهدي که در ائتلاف بستم کنار کشيدم

نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: بنده به نفع جريان اصولگرايي و براساس عهدي که در ابتداي شکل‌گيري ائتلاف 1+2 بسته‌ام کنار کشيده‌ام.

غلامعلي حداد عادل در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره انصراف خود از کانديداتوري در انتخابات رياست‌جمهوري اظهار داشت: بنده به نفع جريان اصولگرايي و براساس عهدي که در ابتداي شکل‌گيري ائتلاف 1+2 بسته‌ام  کنار کشيده‌ام.

وي افزود: يکي از ملاک‌هاي ما براي ماندن يا کنار رفتن در عرصه انتخابات نظرسنجي‌ها بود و ائتلاف ما براي پيروزي جريان اصولگرا بود.

نماينده مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اينکه آيا باز هم در دوره‌هاي بعدي کانديداي انتخابات رياست جمهوري خواهيد شد، تصريح کرد: اگر خدا بخواهد در خدمت مردم و انقلاب باشم هر کجا احساس کنم بتوانم خدمتي از خود در صحنه داشته باشم در عرصه حضور پيدا خواهم کرد.

حداد عادل در پاسخ به اين سوال که آيا به نفع شخص خاصي از انتخابات‌ کناره‌گيري کرديد؟ گفت: من نخواستم از اين طريق نظر خود را بر مردم تحميل کنم و معتقدم که ملت بايد براساس رهنمودهاي رهبري و ديدگاه‌ها و شخصيت نامزدها انتخاب خود را براي تعيين شخص اول قوه مجريه انجام دهد.

وي درباره  تشکر و قدرداني قاليباف از انصرافش در انتخابات بيان داشت: صحبت وي را نشنيدم ولي همانطور که گفتم من به نفع جريان اصولگرايي کنار کشيدم و به اين جريان تعلق دارم.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.