سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری 30 فیلم به جشنواره بام ایران ارسال کردند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، از ارسال 30 فیلم هنرمندان این استان به جشنواره فیلم کوتاه بام ایران خبر داد.

حسین گنجی گفت: جشنواره فیلم کوتاه بام ایران همزمان با جشنواره منطقه ای سینمای جوان ایران تیرماه امسال در شهرکرد برگزار می شود.
وی افزود: 30 فیلم، 35 عکس و 25 فیلمنامه از سوی هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری به جشنواره سینمای جوان ارسال شده است.
گنجی اظهار داشت: کار داوری آثار عکاسان جشنواره سینمای ایران پایان یافته و نام آثار راه یافته به بخش مسابقه اعلام شده است و نتایج داوری در دو بخش فیلم و فیلمنامه نیز تا هفته آتی مشخص خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بیش از دو هزار و 158اثر دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که میزان آثار ارسالی به این جشنواره نسبت به سال گذشته با رشد 10 درصدی همراه بوده است.
وی، از افزایش 185 اثر در این جشنواره خبر داد و گفت:601 فیلم،344 فیلم نامه و یک هزار و 72 فریم عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
گنجی افزود: نمایش ظرفیت های فرهنگی و هنری بام ایران یکی از اهداف برگزاری این جشنواره است.
چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان از دهم تا سیزدهم تیرماه سال 1392 به مدت چهار روز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود.
در این جشنواره هنرمندان استانهای آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، خوزستان، لرستان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری حضور دارند./س
برچسب ها: هنرمند ، فیلم ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.