سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همداني:

فرقي نمي کند چه کسي جاي فتح اله زاده مي آيد/تکليف استقلال بايد زودتر مشخص شود

مربي تيم فوتبال استقلال گفت: استقلال دچار نوعي بلاتکليفي شده است، فتح‌اله زاده نبايد در اين مقطع زماني استعفا مي‌داد.

ستار همداني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در خصوص استعفاي فتح‌اله زاده گفت: تيم استقلال هم اکنون در شرايط سختي به سر مي‌برد و دچار نوعي بلاتکليفي شده است.

مربي تيم فوتبال استقلال اظهار داشت: فتح اله زاده نبايد در اين مقطع اين کار را مي‌کرد. وي دوران سختي را پشت سر گذاشت و تحت فشار اين تصميم را گرفت اما اين فشار روي بازيکنان، مربيان، کادر فني و اعضاي باشگاه نيز بود ولي با اين شرايط همگي دست به دست هم داديم و به موفقيت‌هاي بزرگي دست يافتيم. استقلال با همين شرايط 2 سال قهرمان شد و جزو چهار تيم برتر آسيا قرار گرفت.

وي ادامه داد: اگر هم فتح‌اله زاده مي‌خواست استعفا بدهد بايد زودتر اين کار را مي‌کرد، ما الان خيلي زمان از دست داديم و سال خيلي سختي در پيش داريم.

همداني در ارتباط با تمرينات تيم استقلال تصريح کرد: قرار بود دور جديد تمرينات استقلال از شنبه آغاز شود اما به دليل بلاتکليفي که در تيم وجود دارد هنوز تمريناتمان را به صورت جدي آغاز نکرديم.

وي يادآور شد: استعفاي فتح‌اله زاده از يک طرف و آماده نبودن چمن و بازيکنان از طرف ديگر باعث شد که تمرينات هنوز آغاز نشود.
فرقي نمي‌کند که فتح اله زاده بخواهد به کارش ادامه دهد يا کس ديگري بخواهد به جاي او بيايد فقط تکليف تيم بايد زودتر مشخص شود.

مربي تيم استقلال در ارتباط با دست نخوردن ترکيب تيم استقلال گفت: ترکيب تيم قهرمان بايد حفظ شود ولي اين بدان معني نيست که بازيکن جديدي وارد تيم استقلال نمي‌شود ما با چند بازيکن مذاکره کرده ايم اما هنوز به نتيجه‌اي نرسيده ايم.

وي در خصوص وضعيت مذاکره با علي حمودي ادامه داد: حمودي بازيکن استقلال است و فقط بايد قراردادش تمديد شود. چون وضعيت مدير عامل هنوز مشخص نيست تلکيف اين بازيکنان نيز مشخص نيست.

همداني گفت: استقلال بايد با برنامه‌تر و تمرکز بيشتر کارش را ادامه دهد. براي قهرماني در فصل آينده راه سختي در پيش داريم و نبايد مسائل اين چنيني در زمانهاي حساس براي استقلال پيش بيايد. اميدوارم که هر چه زودتر آرامش و ثبات بر تيم حاکم شود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.