سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رجایی‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تبليغات خياباني گسترده موجب برهم زدن نظم عمومي جامعه مي‌شود

انجام تبلیغات خياباني در سطح شهر مناسب نیست، چراکه اين مسئله، موجب بی‌نظمی و ايجاد تنش میان هواداران نامزدها می‌شود.

"فروز رجایی‌فر" از اساتید دانشگاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره عملکرد رسانه در نحوه تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری اظهار داشت: در یازدهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری رسانه ملی توانست با عدالت در تنظیم برنامه‌های خود، عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد.

وی با اشاره به انجام تبلیغات خیابانی از سوی کاندیداهای ریاست‌جمهوری تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی و نقش و تاثیر برنامه‌های تلویزیونی رادیویی در پخش برنامه‌های کاندیداها دیگر نیازی به این گونه تبلیغات در سطح شهر نیست چراکه اين مسئله، موجب بی‌نظمی در شهر و ايجاد تنش میان هواداران نامزدها می‌شود.

این استاد دانشگاه افزود: مدیریت رسانه ملی در بخش کمی و کیفی برنامه‌های کاندیداها از جمله نقاط مثبتی است که نباید آن را نادیده انگاشت اما بهتر بود که در بخش کیفی و طرح برخی از سوالات از کاندیداها دقت عمل بیشتری می‌شد.

رجایی‌فر بیان داشت: اگر در برخی از برنامه‌های انتخاباتي رسانه؛ کم دقتی صورت گرفته در ادامه شاهد بهبود این وضعیت در برنامه‌های بعدی بوده‌ایم که اين مسئله از ديگر نقاط مثبت رسانه ملي در پخش برنامه‌هاي انتخاباتي بود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.