سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا؛

دودانگه: کار ما از همیشه سخت تر است/دلیل استعفای اکبرنژاد را نمی دانم

مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان گفت: با توجه به مطلوب نبودن شرایط و امکانات لازم در سال جاری، کار ما در مسابقات قهرمانی آسیا از همیشته سخت تر خواهد بود.

علی اکبر دودانگه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: تیم ملی جوانان کشورمان امسال در حالی عازم مسابقات قهرمانی آسیا خواهد شد که ما در  هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکردیم و شناختی از حریفان نداریم.

مربي تيم ملي کشتي آزاد جوانان کشورمان ادامه داد: از آنجا که در رده سنی جوانان هر سال نفرات جدیدی در تیم های مختلف کشتی می گیرند، تورنمنت های بین المللی فرصت مناسبی خواهد بود تا از وضعیت آنها شناخت پیدا کنیم، اما متأسفانه امسال این شرایط برای ما فراهم نشد.

دودانگه درباره وضعیت کشتی گیران تیم ملی اظهار داشت: در هرصورت هر آنچه را که به لحاظ فنی لازم بود به نفرات تیم انتقال دادیم و با امکانات موجود آنها را به آمادگی ایده آل رساندیم اما  هموراه شرایط تمرین با مسابقه متفاوت است و امیدواریم بچه ها مزد زحمات خود و مربیان را در مسابقات قهرمانی آسیا بگیرند.

وی در خصوص این که در چه اوزانی شانس مدال آوری داریم گفت: ما  به همه بچه امیدوار هستیم و واقعا نمی توان گفت که کدامیک شانس بیشتری برای تصاحب مدال دارند و مطمئن باشید اگر همه چیز آنطور که انتظار داریم پیش رود کسب مدال در همه اوزان دور از دسترس نخواهد بود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان درباره استعفای تقی اکبر نژاد سرمربی تیم جوانان نیز گفت: واقعیت امر این است که من از دلایل استعفای اکبرنژاد بی خبرم اما باور کنید او در این مدت که کنار تیم بود با همه وجود تلاش کرد و برای آماده ساختن کشتی گیران هیچ چیز کم نگذاشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استعفا در آستانه اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا کار درستی است اظهار داشت: حقیقت، این سوالی است که خود اکبرنژاد باید پاسخگو باشد اما من هم فکر می کنم اگر این موضوع به بعد از مسابقات قهرمانی آسیا موکول می شد خیلی بهتر بود.

دودانگه در مورد این که با این شرایط تیم به لحاظ روحی افت نخواهد کرد گفت: به طور حتم  این موضوع بی تأثیر نخواهد بود اما در این فرصت کوتاه باقی مانده تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا تلاش می کنیم تا بچه ها بیشتر ذهنشان به سوی مسائل فنی معطوف باشد  و امیدواریم با دعای خیر مردم  بتوانیم در نهایت با دست پر از این رقابتها به ایران بازگردیم.

مربي تيم ملي کشتي آزاد جوانان کشورمان درباره برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی گفت: بالاخره قرار است با یک وقفه طولانی مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی برگزار شود و این موضوع می تواند یک خبر خوش برای اهالی کشتی باشد البته امیدوارم همانند دفعه قبل این موضوع مشمول مرور زمان نشود و هر طور شده مسئولان ورزشی انتخابات را برگزار کنند.

وی در پاسخ به این سوال که یک رئیس فدراسیون دارای چه فاکتور هایی باید باشد گفت: رئیس فدارسیون در وهله اول باید مدیر خوبی باشد و اگر این مدیر از اهالی کشتی باشد که خیلی عالی است چرا که شرایط را بهتر درک می کند و راحتتر می تواند مشکلات را برطرف سازد البته باید از طرف مسئولان نیز به خوبی حمایت شود.

مربی تیم کشتی آزاد داماش بابل درباره پرداخت نشدن مبلغ قراردادش با این تیم گفت: نه من بلکه همه بچه ها از باشگاه داماش طلب کار هستند و متاسفانه با گذشت بیش از 5 ماه از مسابقات لیگ هنوز مبلغ قرارداد اعضای تیم تسویه نشده است.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی عنوان کرد: همه مشکلات اعضای تیم کشتی داماش بر عهده بیژن قاسم زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون است چرا که وی شخصی کلاهبردار معلوم الحال را به کشتی معرفی کرده است.

دودانگه افزود: شهرام قویدل مدیر عامل تیم داماش که هم اکنون از او خبری نیست با پیشنهاد و اصرار بیژن قاسم زاده وارد کشتی شد و حالا چرا رئیس کمیته انضباطی شانه خالی می کند واقعأ جای تعجب دارد. در هرصورت ما کار را از مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.