سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ثبت نام ناشران متقاضی شرکت در نمایشگاه قرآن کریم از امروز آغاز شد

رئیس اتحادیه ناشران استان قم و مدیر بخش مکتوب و بین الملل بیست و یکمی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: ثبت نام از ناشران متقاضی شرکت در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حمید خرمی اظهار داشت: بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران پیش از ماه مبارک رمضان آغاز و در ایام ماه مبارک نیز ادامه دارد به مدت یک ماه در محل مصلای تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه که به صورت تخصصی در زمینه قرآن کریم هرساله برگزار می شود امسال نیز پذیرای بیش از 200 ناشر داخلی و 50 ناشر بین المللی خواهد بود.

خرمی افزود: ثبت نام ناشران داخلی متقاضی شرکت در بیست و یکمین نمایشگاه قرآن کریم می توانند با مراجعه به سایت اتحادیه ناشران قم و از تاریخ 20 خرداد ماه به مدت پنج روز ادامه دارد.

گفتنی است این دوره نمایشگاه بیش از 40 بخش دارد که تاکنون 35 بخش قطعی و احتمال اضافه شدن سایر بخش‌ها نیز وجود دارد.

از جمله بخش های بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می توان به بخش‌های پژوهش و ترجمه قرآن کریم، بخش نوجوان، کودک، نشر مکتوب که در دو بخش داخلی و خارجی با همکاری معاونت فرهنگی فعالیت خواهد داشت، نشریات دیجیتال، بخش محافل و مراسم، شعر و ادب، سبک زندگی قرآنی، نهادها و موسسات، هنرهای نمایشی و قرآن و بین‌الملل اشاره کرد.

همچنین بخش قرآن و ادیان که حوزه تعامل قرآن با سایر ادیان را توضیح می‌دهد، استهلال و رصد آسمانی، بخش بیداری اسلامی، حجاب و عفاف در دو بخش نمایشگاهی و فروشگاهی، قرآن و علم، ره‌یافتگان، عکس، صحافی قرآن کریم که یکی از کارهای ما تجمیع و ترمیم و تعویض قرآن در این بخش است، قرآن و وحدت اسلامی، محصولات فرهنگی، ستاد ملی طرح جامع قرآن کریم و دارالکتابه از دیگر بخش‌های بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به شمار می‌روند/س

برچسب ها: قم ، متقاضی ، نمایشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.