سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح بهسازی تمام پناهگاه های اتوبوس سطح منطقه 4

قائم مقام منطقه 4 گفت:درآستانه فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش سفرهای درون شهری ، عملیات بهسازی و شستشوی ایستگاه های اتوبوس و المان های ترافیکی محدوده منطقه 4 آغاز شد.

حسین حسنی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور رفاه حال شهروندان منطقه و بهبود سیمای شهری ، عملیات شستشو و بازسازی تمامی پناهگاه های اتوبوس سطح منطقه در دستور کار نواحی 9 گانه قرار گرفت.
قائم مقام شهردار منطقه 4 ادامه داد: در این طرح که از نیمه دوم خرداد ماه و همزمان با طرح فوریتی استقبال از تابستان آغاز شده است تمام پناهگاه های اتوبوس سطح منطقه که نیاز به شستشو و بازسازی داشته باشند شستشو و تعمیر می شوند.
حسینی نژاد تصریح کرد: در این طرح 334 ایستگاه اتوبوس و 5 ایستگاه اتوبوس های تندرو شستشو و بهسازی شد.
وی ، در ادامه با اشاره به نصب تابلوهای و علائم جدید راهنمایی و رانندگی در بزرگراه های سطح منطقه اظهار داشت : همزمان با افتتاح  بزرگراه امام علی ( ع) حد فاصل بزرگراه شهید بابایی تا بزرگراه رسالت با نصب و شستشوی علائم ترافیکی ایمن سازی شد.
حسین حسینی نژاد خاطر نشان کرد: در این اقدام مرمت گاردریل به طول 30 متر ، نصب و مرمت 59 تابلو انتظامی و هشدار دهند و اطلاعاتی ، نصب  30 استوانه ،‌مرمت 4 تابلو راهنمایی مسیر به طول 4 متر مربع ، نصب 5 بشکه ایمنی و 2 چراغ چشمک زن سولار در بزرگراه امام علی ( ع) در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد./ل
برچسب ها: هشدار ، اطلاعات ، بزرگراه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.