سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار ساجدي نيا خبر داد؛

کشف نيم تن حشيش در عمليات شبانه پليس پايتخت

رئيس پليس تهران بزرگ صبح امروز از عمليات ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ براي دستگيري يک قاچاقچي مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه، سردار حسين ساجدي نيا، ضمن اشاره به دستگيري يک قاچاقچي مواد مخدر در محدوده تهرانپارس به تشريح جزييات پرونده اين متهم و نحوه دستگيري وي پرداخت.

اين مقام انتظامي گفت:"مدتي پيش بنابر گزارش هاي ارايه شده از سوي شهروندان ساکن محدوده تهرانپارس در خصوص فعاليت هاي يکي از قاچاقچيان و توزيع کنندگان مواد مخدر در اين محدوده، اقدامات تيم هاي عملياتي پايگاه چهارم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ آغاز شد.

وي افزود : در بررسي هاي انجام شده و تحقيقات ميداني مشخص شد که اين فرد سعيد نام دارد و با سفرهايي که در محدوده شرق کشور مي کند، اقدام به انتقال مواد مخدر از جمله حشيش و ترياک به تهران دارد و به صورت خرده فروشي ميان معتادان توزيع مي کند.

رييس پليس تهران بزرگ ادامه داد:" نتيجه تحقيقات انجام شده از سوي ماموران در اختيار مقام قضايي قرار گرفت و متعاقبا حکم بازداشت متهم و بازرسي از محل سکونت وي صادر شد که طي هماهنگي هاي انجام شده تيم هاي عملياتي پليس براي دستگيري متهم وارد عمل شدند.

سردار ساجدي نيا، در پايان با اشاره به اينکه متهم مذکور در يک عمليات شبانه و غافلگيرانه در محل سکونتش بازداشت شده است گفت:"در اين عمليات قريب به نيم تن مواد افيوني حشيش و ترياک که به صورت بسته بندي آماده براي توزيع بود، کشف و ضبط شد که به همراه متهم به پايگاه چهارم پليس مبارزه با مواد مخدر منتقل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.