سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

قهرمانی قادر میزبانی و تیم پتروشیمی تبریز در مجموع انفرادی و تیمی

تیم پتروشیمی تبریز و قادر میزبانی رکابزن این تیم به عنوان قهرمانی تور دوچرخه‌سواری سینگ کاراک اندونزی دست پیدا کردند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، مرحله هفتم و پایانی تور دوچرخه‌سواری سینگ‌کاراک اندونزی عصر روز گذشته برگزار شد که در پایان این مرحله مهدی سهرابی رکابزن تیم پتروشیمی تبریز به عنوان نخست دست یافت.

همچنین در مجموع هفت مرحله نیز تیم پتروشیمی تبریز به همراه قادر میزبانی بر سکوهای نخست رده بندی تیمی و انفرادی ایستادند.

در نتایج نفرات برتر مرحله هفتم مهدی سهرابی از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 3 ساعت و 26 دقیقه و 46 ثانیه قهرمان شد و جری آکوئنا از تیم پرسدنت 7 فیلیپین با زمان 3 ساعت و 26 دقیقه و 50 ثانیه وکارل اوانس از تیم بادگت استرالیا با زمان 3 ساعت و 26 دقیقه و 53 ثانیه دوم و سوم شدند.

در این مرحله نتایج رکابزنان تیم پتروشیمی تبریز حسین ناطقی در رده سیزدهم ، حسین عسگری در رده چهل و چهار.امیر کلاهدوز در رده شصتم ، علیرضا اصغرزاده در رده شصت و چهارم ، قادر میزبانی در رده شصت و هشتم شدند.

در رده بندی تیمی مرحله هفتم تیم پتروشیمی تبریز با زمان 10 ساعت و 21 دقیقه و 11 ثانیه در صدر ایستاد و پرسدنت 7 فیلیپین با زمان 10 ساعت و 21 دقیقه و 11 ثانیه و تیم بادگت استرالیا با زمان 10 ساعت و 21 دقیقه و 11 ثانیه دوم و سوم شدند.

در رده‌بندی مجموع هفت مرحله تور سینگ کاراک اندونزی قادر میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 26 ساعت و 7 دقیقه و 55 ثانیه صاحب پیراهن طلایی شد و قهرمان شد و جوهان کوئنن از تیم دیفیردانگ لوگزامبورگ با زمان 26 ساعت و 13 دقیقه و 35 ثانیه و امیر کلاهدوز از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 26 ساعت و 14 دقیقه و 27 ثانیه دوم و سوم شدند.

در این رده بندی سایر رکابزنان ایران در مجموع هفت مرحله تور:علیرضا اصغرزاده از تیم پتروشیمی تبریز در رده پنجم، حسین عسگری از تیم پتروشیمی تبریز در رده هفتم، علی اشکبوس از تیم آینده در رده بیست و چهارم، حامد عبادی از تیم آینده در رده سی و هفتم، محمد سید قالیچی از تیم آینده در رده شصت و نهم،احمد قمری از تیم آینده در رده هفتادم،مهدی سهرابی از تیم پتروشیمی تبریز در رده هفتاد و یکم،حسین ناطقی از تیم پتروشیمی تبریز در رده هفتادو پنجم

در رده بندی تیمی مجموع هفت مرحله تور تیم پتروشیمی تبریز با زمان 78 ساعت و 27 دقیقه و 38 ثانیه قهرمان شد و تیم بادگت استرالیا با زمان 78 ساعت و 56 دقیقه و تیم ملی اندونزی با زمان 79 ساعت و 5 دقیقه و 51 ثانیه در جایگاههای دوم و سوم ایستادند./س

برچسب ها: قهرمانی ، انفرادی ، تیمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.