سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار جدی پلیس فتا به عاملان هتک حرمت

رئیس پلیس فتای استان خوزستان از دستگیری عامل انتشار مطالب کذب علیه یکی از شهروندان این استان خبر داد و گفت: با عاملان اینگونه جرایم به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سرهنگ شعبان  اظهار داشت : پیرو شکایت فردی مبنی بر هتک حرمت وی در فضای مجازی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.  
وی در تشریح این خبر افزود: بنابر اظهارات شاکی و بررسی های انجام شده مشخص شد فردی نامعلوم با درج مطالب کذب و دروغین علیه وی در سایتی اینترنتی موجبات آزار و هتک حیثیت شاکی را فراهم کرده است.  
رییس پلیس فتا خوزستان بیان کرد: اقدامات متعددی جهت شناسایی عامل ایجاد کننده انجام و نهایتاً پس از تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته متهم اهل و ساکن ماهشهر شناسایی و دستگیر شد، وی پس از مواجهه با ادله مربوط به جرم خود اعتراف کرد.  
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طبق قانون جرایم رایانه ای درج هرگونه مطالب کذب و دروغین علیه دیگران که موجب هتک حرمت آنان در فضای اینترنتی می شود و نیز انتشار اطلاعات خصوصی، تصاویر و فیلم های شخصی دیگران بدون اطلاع آ ن ها در اینترنت جرم تلقی شده و با عاملان آن برخورد قاطع و قانونی خواهد شد. /ل
 
 

برچسب ها: هشدار ، پلیس ، فتا ، عاملان ، هتک ، حرمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.