سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای سالجاری تا کنون؛

142 درصد از درآمد مصوب شهرداری منطقه 15 محقق شد

از ابتدای سالجاری تا نیمه خرداد ماه ، درآمد تحقق یافته شهرداری منطقه 15 از درآمد مصوب فراتر رفته و بیش از 142 درصد وصول شده است .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  مهندس موسوی معاون مالی و اداری منطقه ضمن اعلام این مطلب  اظهار کرد :  بالاترین میزان درآمد مربوط به اسناد در جریان با 126 درصد بوده است .
 
معاون مالی و اداری منطقه به وصول 120 درصدی  درآمد از محل اسناد برگشتی و  107 درصدی از محل مباحث مرتبط با حوزه شهرسازی و معماری اشاره کرد و یادآور شد : درآمدهای پایدار منطقه نیز نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 10 درصد رشد داشته است .
 
مهندس موسوی معاون مالی و اداری منطقه در این راستا افزود :  طی دو ماهه نخست سالجاری درآمد پایدارمنطقه  نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 10 درصد رشد داشته و همچنین پیش بینی می شود با توزیع انبوه فیش های کسب و پیشه ، نوسازی ، بهای خدمات پسماند و بهای خدمات مشاغل در نیمه دوم سالجاری ، درآمدهای پایدار افزایش قابل توجهی نسبت به مبلغ مصوب داشته و نسبت به سال گذشته نیز از رشد مناسبی برخوردار خواهد شد .
 
وی در ادامه از مشارکت قابل توجه شهروندان منطقه در افزایش درآمدهای پایدار قدردانی کرد و اظهار داشت : به طور قطع با افزایش بیشتر مشارکت شهروندان زمینه خدمات رسانی مطلوبتر فراهم خواهد شد ./ل
برچسب ها: درآمد ، شهرداری ، مصوبه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.