سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولیایی: هیئت مدیره و مجمع باشگاه استقلال زیر آبی می روند! / فتح اله زاده باید پایش را اندازه گلیمش دراز کند

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: اعضای هیئت مدیره و مجمع باشگاه استقلال رندی می کنند و زیرآبی می روند.

کاظم اولیایی مدیرعامل سابق استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همان روزی که فتح اله زاده گفت 50 درصد بودجه استقلال را باید وزارت ورزش بدهد، استعفای او در چنین روزهایی قابل پیش بینی بود و معلوم بود که این اتفاق می افتد.

تکلیف استقلال را باید مجمع باشگاه و وزارت ورزش مشخص کنند و اگر استقلال را شرکت دولتی می دانند که خودشان به ثبت شرکت ها معرفی کرده اند و اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل را معرفی می کنند، باید تکلیف پول استقلال را هم مشخص کنند اما هم هیئت مدیره و هم مجمع باشگاه رندی می کنند و زیرآبی می روند.

وی افزود: دلیلم برای رندی هیئت مدیره و مجمع باشگاه استقلال این است که مدیرعامل مجری منویات هیئت مدیره و مجمع باشگاه است و وقتی که مجری است خواسته هاي ایشان در راه هرم باشگاه هزینه دارد و باید تأمین بودجه کنند نه اینکه برای تیم هزینه تراشی کنند چون مدیر عامل باید برای برنامه ریزی و کار درست و حرفه ای بودجه لازم را در اختیار داشته باشد.

اولیایی در پایان گفت: در شرایط فعلی باید حق را به فتح اله زاده داد اما وي هم نباید پایش را به اندازه گلیمش دراز کند یعنی سنجیده هزینه کند./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.