سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

دولت 85 درصد در احداث استخرهای کشاورزی مشارکت می کند

معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای حمایت از توسعه و رونق بخش کشاورزی ،دولت در ساخت و احداث استخرهای ذخیره آب و طرحهای آبیاری تحت فشار 85 درصد با کشاورزان مشارکت می کند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سیدرحیم سجادی دیروز در بازدید از طرح های در حال احداث و یا نیمه کاره رها شده بخش کشاورزی خلخال افزود: با توجه به محدودیت منابع آبی در سطح کشور احداث سدهای ذخیره آب و یا سدهای معیشتی کوچک و زود بازده بدون ایجاد تاسیسات آبیاری تحت فشار قابل قبول نیست.

وی گفت: سیاست جدید دولت مشارکت 85 درصدی با کشاورزان و پرداخت اعتبارات ملی به آنها است.

سجادی با بیان این که سال 91 از نظر اعتبارات بخش کشاورزی سال خوبی نبود افزود: تلاش می شود با اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای تامین آب کشاورزی کشور عقب ماندگی سال گذشته از لحاظ اعتبارات جبران شود.

معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی گفت: هنوز اعتبارات سال 92 ابلاغ نشده و به محض ابلاغ اعتبارات پیشنهادی مناطق مختلف کشور از جمله استان اردبیل و شهرستان های خلخال و کوثر پرداخت می شود.

سجادی اظهار کرد: آن دسته از کشاورزانی که برای احداث سدهای ذخیره آب عجله داشته و نمی توانند منتظر ابلاغ اعتبارات سال جاری باشند می توانند از تسهیلات بانکی با کارمزد هفت درصد استفاده و نسبت به احداث و یا تکمیل طرحهای عمرانی و کشاورزی خود اقدام کنند/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.