سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيانيه/

حمایت جبهه جوانان نسل سوم انقلاب از سعید جلیلی

شورای مرکزی جبهه جوانان نسل سوم انقلاب بعد از برگزاری مناظره‌های انتخاباتی و نحوه تبلیغات ستادهای نامزدهای حاضر در صحنه و همچنین گفتمان تبلیغی هر یک از ایشان، سعید جلیلی را به عنوان گزینه اصلح در بین کاندیداها شناسایی و حمایت این جبهه را از وي با شعار " مقاومت رمز پيشرفت " اعلام کرد.

 به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جبهه جوانان نسل سوم انقلاب همچنین با صدور نامه‌ای خطاب به جلیلی وی را تنها کاندیدای اصلح حاضر در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و تنها مصداق بیانات رهبر فرزانه انقلاب دانست و به دلیل اتخاذ مواضع انقلابی در مناظره‌ها و ادامه گفتمان انقلاب اسلامی از وي تشکر کرد.

اين  نامه به  شرح زير است:

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر سعید جلیلی
کاندیدای محترم انتخابات ریاست جمهوری یازدهم
امسال باید برای یازدهمین بار اداره و امور اجرایی جمهوری اسلامی و ایران عزیز از سوی مردم به دست مردی باکفایت از فرزندان انقلاب سپرده شود.

کسی که نقاط قوتش بتواند در عرصه‌های داخلی و خارجی وجوه مختلف کشور را اداره کند و تقوایش سدی باشد در مقابل نقاط ضعفش.
کشور، امروز که در شرایط بدر و خیبر است، محتاج سربازی است که تنگه‌ها را نیک بشناسد و به طمع شهرت و ثروت و قدرت آنها را رها نکند و تا پای جان در دفاع از کیان و ایمان مردم بایستد.

بیانات رهبر انقلاب، فصل‌الخطاب معیارها و عیارها است. قانون‌مداری، مردم‌داری، مدیریت، تخصص، روحیه انقلابی و ساده‌زیستی، سازش‌ناپذیری و دور بودن از کانونهای قدرت و ثروت از جمله ویژگی‌هایی است که ایشان بارها و بارها برای رییس‌جمهور آینده بر‌شمرده‌اند.

ما، جمعی از جوانان فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی با ایجاد جبهه جوانان نسل سوم انقلاب، پس از رصد فضای انتخاباتی کشور و گزینه‌های مطرح، این اشخاص را حائز تمام این ویژگی‌ها نمی‌دانیم و ضمن احترام و پاسداشت خدمات تک تک این بزرگواران، جناب‌عالی را به عنوان فردی که معیارهای رهبری را در خود دارد، برای احراز مقام اجرایی کشور بهترین گزینه یافته ایم.
مدیریت موفق شما در شورای عالی امنیت ملی و اشراف شما بر مبانی سیاسی اسلام ناب و تأکید بر عمل به سنت و سیره در زندگی شخصی و کاری‌تان، ما را به بالا ماندن پرچم گفتمان انقلاب اسلامی امیدوار می‌کند.

جبهه جوانان نسل سوم انقلاب با ایجاد ستادهای انتخاباتی در سطح کشور با شعار "  مقاومت رمز پيشرفت " فعالیت تبلیغاتی خود را برای حضرتعالی به صورت صد در صد خودجوش و مردمی آغاز کرده و در این راستا در کنار برنامه‌های پیش‌بینی شده آماده اجرای برنامه‌های اخلاق‌مدار،  تبلیغاتی شما است.

در همین حال از جنابعالی به دلیل اتخاذ مواضع انقلابی در مناظره‌های انتخاباتی، رعایت اخلاق تبلیغاتی در سخنرانی‌ها و سفرهای انتخاباتی و همچنین عزم راسخ شما برای ادامه گفتمان انقلاب اسلامی تشکر می‌کنیم.

 " امید شنعه" سخنگوی ستاد انتخاباتی جبهه جوانان نسل سوم انقلاب از جعل نام این جبهه برای برخی کاندیداهای دیگر خبر داد و گفت: جبهه جوانان نسل سوم انقلاب در سال 91 تشکیل و فعالیت انتخاباتی خود را به صورت رسمی از بهمن ماه 91 آغاز کرده و تا لحظه صدور این نامه از هیچ نامزد انتخاباتی حمایت نکرده است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی جبهه جوانان نسل سوم انقلاب در پايان خاطر نشان کرد: متاسفانه ستاد برخی نامزدها با بدخلاقی و جعل عنوان از نام این جبهه برای جذب اعضای خود استفاده کرده‌اند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جلیلی ، ستاد ، کاندیدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.