سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

جلوگیری از خسارت های وارده به جنگل های دست کاشت ضروری است

جلوگیری از خسارت های وارده به جنگل های دست کاشت ضروری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان- رییس اداره جنگل کاری استان زنجان با اعلام خبر بازدید مدیران کل بحران و امور روستایی استانداری زنجان از نهالستان منطقه کوشکن گفت : وقوع سرمای دیررس در بهار و نبود سالن گلخانه ای موجب وارد شدن آسیب جدی به نهال های کاشته شده در نهالستان کوشکن شد.

مدیر کل امور روستایی استانداری نیز با تاکید بر جلوگیری از خسارت های وارده به نهال مورد نیاز در بخش توسعه جنگل های دست کاشت و غنی سازی جنگل ها گفت: با توجه به مساحت 97 هزار هکتاری جنگل های طبیعی استان باید سعی شود این جنگل ها توسعه پیدا کنند.

مدیرکل بحران استانداری زنجان نیز با تاکید برتامین اعتبارات برای جبران خسارت های وارده و همچنین گازرسانی و احداث سالن های گلخانه افزود: باید تمهیدات لازم اندیشیده شود تا در سال های آتی از وقوع خسارت ها جلوگیری شود.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان نیز با اشاره به خسارت‌های وارده به نهالستان و نیاز مبرم به احداث گلخانه توضیحاتی را درباره نهالستان و تولید نهال‌های مورد نیاز استان و اقدامات صورت گرفته در سال 91 برای توسعه جنگل کاری بیان کرد.

آقاجانلو خاطر نشان كرد: حدود 20 هکتار از جنگل‌های طبیعی استان با گونه بنه جنگل‌کاری شده و حدود 20 هکتار هم بذرکاری صورت گرفته است./س

 


 

برچسب ها: خسارت ، جنگل ، جلو گیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.