سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

شکایات نمایندگان ازهیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات شوراها به کمیسیون اصل۹۰

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، از شکایات برخی نمایندگان مجلس از هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای شهر و روستا خبر داد و گفت: این شکایات‌ در خصوص رد یا تایید صلاحیت برخی از نامزدها در انتخابات شوراها است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی‌فرد تصریح کرد: کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس برای بررسی شکایات برخی نمایندگان از هیات‌های اجرایی و هیات‌ نظارت مرکزی شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل جلسه می‌دهد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: شکایات نمایندگان از این هیات‌ها درباره رد یا تایید صلاحیت برخی نامزدهای انتخابات شوراها است که کمیسیون اصل ۹۰ بنا دارد تا قبل از برگزاری انتخابات این شکایات را بررسی و به شکایت‌کنندگان پاسخ دهد.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بررسی‌های کمیسیون می‌تواند تغییری در وضعیت تایید یا رد صلاحیت‌شدگان ایجاد کند یا خیر، گفت: ممکن است در موارد‌ی تا دو روز قبل از انتخابات اعلام شود که فردی باید تایید صلاحیت می‌شد و اگر آن فرد تمایل به پیگیری شکایت داشته باشد، می‌تواند به نتیجه رسد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.