سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

تبعیت از بیانات رهبری در انتخاب اصلح‌ترین فرد در انتخابات

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: مردم باید در زمینه انتخاب فرد اصلح از بیانات و ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری تبعیت کرده و اصلح‌ترین فرد را به عنوان رئیس جمهور آینده خود انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها از جمله بحث‌های مهم سیاسی پیش رو بوده که مردم با هوشیاری در انتخاب فرد اصلح و حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای حماسه سیاسی به یاد ماندنی را خلق خواهند کرد.

نیساری اعلام کرد: امام فرمودند: «انتخابات مظهر حماسه سیاسی است» و مردم ایران باید با حضور گسترده خود در انتخابات محور مقاومت و انقلاب اسلامی که باید تمدن‌ساز انقلاب‌ها باشد تحقق بخشند و با انتخاب فرد اصلح این حماسه سیاسی را به تعبیر حضرت آقا محقق سازند.

وی ادامه داد: مردم باید در زمینه انتخاب فرد اصلح از بیانات و ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری تبعیت کرده و اصلح‌ترین فرد را به عنوان رئیس جمهور آینده خود انتخاب کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ابراز داشت: علما و بزرگان به عنوان مرزبانان عقیده، اعتقاد و دین‌داری در مکتب ما مطرح شده و همواره این مسئله را بر عهده داشتند.

وی افزود: هر جا که عالم، مصلح به علوم اسلامی،فرهنگ، فقه و آداب اهل بیت باشد همواره میدان برای افراد ملحد مهیا نبوده است.

نیساری افزود: امروز وظیفه ما این است که با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای از آرمان‌های امام و بیانات مقام معظم رهبری تبعیت کرده و در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی سهیم بوده و در این راستا قدم برداریم./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.