سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

پیش‌بینی 93 صندوق اخذ رای در شهرستان چالدران

فرماندار چالدران گفت: 93 صندوق اخذ رای در شهرستان چالدران برای انتخابات 24 خرداد ماه پیش بینی شده است.

احمدرضا قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: 93 صندوق اخذ رای در شهرستان چالدران برای انتخابات 24 خرداد ماه در نظر گرفته‌ایم.

وی از آمادگی شهرستان چالدران برای برگزاری انتخابات روز 24 خرداد خبر داد و اعلام کرد: از میان 33 نفر ثبت نام کننده برای شورای شهر در چالدران، چهار نفر انصراف دادند که پس از رد صلاحیت سه نفر نیز در نهایت، 26 نفر تایید صلاحیت شدند و از دیروز با نصب و انتشار آگهی، به صورت رسمی رقابت انتخاباتی خود را آغاز کرده‌اند.

قلی‌پور با بیان این مطلب عنوان کرد: در نهایت برای هر شهر پنج نفر به عنوان عضو اصلی و سه نفر به صورت عضو علی‌البدل انتخاب خواهند شد.

وی از ثبت‌نام 449 نفر برای کاندیداتوری شوراهای روستا در چالدران خبر داد و افزود: از این میان پس از رد صلاحیت و یا انصراف 52 نفر در نهایت صلاحیت 97 نفر تایید شده که این تعداد نیز برای ورود به شوراهای روستاها با هم رقابت می کنند.

قلی‌پور با بیان این مطالب تصریح کرد: امسال در 77 روستا از 110 روستای چالدران انتخابات برگزار ‌می شود که برای برگزاری هرچه بهتر این انتخابات تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی به شعبات اخذ رای نیز اشاره کرد و گفت: 93 صندوق برای کل شهرستان چالدران در دو بخش مرکزی و دشتک در نظر گرفته شده است که 33 صندوق در شعبات ثابت و 60 صندوق در شعبات سیار مستقر خواهند بود.

قلی‌پور بر لزوم حضور آگاهانه مردم در انتخابات امسال تاکید کرد و ضمن اشاره به فرازهایی از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در ارتباط با انتخابات گفت: 24 خرداد ماه امسال روز آزمون بزرگ الهی است و امیدواریم همه مردم ایران با حضور سبز و آگاهانه خود از این امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آیند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.