سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی کمپین برای سازماندهی و هدایت اغتشاش

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، با هدف سازماندهی‌ حرکت‌های اعتراضی و تبدیل این ظرفیت‌ها به آشوب و اغتشاش، سایت‌های ضد انقلاب و حامی فتنه اقدام به راه‌اندازی یک کمپین نموده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری فعالیت ضدانقلاب در شبکه‌های اجتماعی بسیار گسترش یافته و این تحرکات در جهت راه‌اندازی کمپین‌هایی با هدف سازمان‌دهی حرکت‌های اعتراضی هدایت می‌شوند.
بر پایه این خبر در راستای این اقدامات، کمپینی به نام «کمپین زهرا» راه‌اندازی شده که ادعا می‌شود متعلق به مادری به نام زهراست که فرزندش را در اغتشاشات سال 88 از دست داده است!
این کمپین  از ساختار و خط‌دهی‌های کاملاً حرفه‌ای و تشکیلاتی برخوردار است و هدف خود را ایجاد فضایی تعاملی برای به اشتراک گذاشتن صدا و دیدگاه مردم ایران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری معرفی می‌کند.


اسپانسرهای کمپین زهرا


در این کمپین قرار است یک انتخابات مجازی برگزار شود و خود شخصیت ساختگی زهرا نیز به عنوان تنها کاندیدایی که حقوق بشر و دموکراسی را به عنوان برنامه خود ارائه کرده است، معرفی شود.
پشت پرده این حرکت که تبلیغات گسترده آن در سایت‌های حامی فتنه و ضدانقلاب درج شده است، شناسایی ظرفیت‌ها و سازمان‌دهی اعتراض‌ها در آستانه انتخابات در نظر گرفته شده است.
تخلیه اطلاعاتی و جاسوسی از کاربران اینترنت نیز از دیگر اهداف طراحان این پروژه محسوب می‌شود که در اولین ارتباط با هر کاربر اینترنت ضمن مطالبه اطلاعات و اخبار و گزارش، امکان نفوذ به رایانه وی ایجاد می‌گردد.
این کمپین محصول مشترک سایت‌ صهیونیستی بالاترین، بنیاد برومند(از موسسات وابسته با سازمان سیا)، سایت‌ها و تشکل‌های مدعی فعالیت‌های حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی و تعدادی دیگر از سایت‌های ضدانقلاب است که به عنوان اسپانسرهای این کمپین خود را معرفی کرده‌اند.
برخی افراد پشت پرده این پروژه شامل «مهرانگیز کار» جاسوس سیا به همراه دخترش، «شیرین عبادی» وکیل مدافع بهائیان و «فیروزه محمودی» ضدانقلاب فراری هستند.
گردانندگان این کمپین با هدف فعالیت پشت تابلوی حقوق بشر و برای فرار از ظاهر سیاسی، اقدام به راه‌اندازی این کمپین نموده‌اند و در حال حاضر همه توان خود را معطوف به معرفی این کمپین و عضوگیری کرده تا در فرصت مناسب از ظرفیت آن برای هدایت حرکت‌های اعتراضی استفاده نمایند.

تصویر برخی از اعضای کمپین زهرا

این در حالی است که بخشی از این کمپین با نام «زهرا افشا می‌کند» به تخریب کاندیداهای حاضر می‌پردازد.
گفتنی است از چند ماه گذشته تاکنون فعالیت‌های ضدانقلاب در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به شکلی گسترده افزایش یافته و تعداد زیادی صفحه در فیسبوک به همین منظور شروع به کار نموده‌اند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.