سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

انتخابات مظهراقتدار و نماد اتحاد ملت ایران است

فرماندار سرپل ذهاب گفت: انتخابات نماد اتحاد، انسجام و مظهر همبستگی و اقتدار ملت ایران اسلامی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

  •  پیرو دیروز گفت: انتخابات در کشور ما مظهر حماسه سیاسی است که با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای محقق می شود.


وی با تاکید بر زمینه سازی برای حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد تاکید کرد: انتخابات نمونه عادی دموکراسی و مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی است که نشان می دهد، مردم بعنوان ولی نعمتان این انقلاب حافظ و صاحبان اصلی آن هستند.

پیرو اظهار کرد: هیات اجرایی انتخابات در راستای رسالت و وظیفه ای که بر عهده دارد به نحو مطلوب ادای دین خواهد کرد و با امانت داری از آرای مردم و بی طرفی و عدم جانب داری وظایف محوله خود را انجام می دهد.

وی گفت: هیات های اجرایی و نظارت می توانند با تعامل و تعهد بر زمینه مشارکت حداکثری بیفزایند تا مردم غیور نیز با شرکت گسترده در انتخابات، بار دیگر نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

بخشدار مرکزی سرپل ذهاب نیز در این جلسه به عملیات روانی دشمن برای تحریم انتخابات ایران اسلامی از سوی مردم اشاره کرد و افزود: دشمن با انواع وسایل ارتباط جمعی تبلیغات وسیعی را برای سرد کردن مردم نسبت به حضور در پای صندوق های رای بکار گرفته لذا لازم است با هوشیاری کامل زمینه های حضور حداکثری مردم را در این عرصه فراهم کنیم.

رمضان حیدری افزود: تحقق شعار حماسه سیاسی یکی از ماموریت های اصلی مردم در عرصه انتخابات است که مجریان انتخابات نیز باید با بکارگیری توان و تلاش خود در جهت صیانت و سلامت از آرای مردم، برای این مهم تلاش کنند./س

برچسب ها: کرمانشاه ، انتخابات ، نماد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.