سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چند خبر از فدراسیون انجمنهای ورزشی

بازتاب موفقیت راگبی بازان ایرانی در سایت خبری کنفدراسیون آسیا

برتری تیم ملی راگبی ایران برابر هند در سایت خبری کنفدراسیون راگبی آسیا بازتاب داشت و از این موفقیت، به عنوان یک حرکت مقتدرانه یاد شده است.

چند خبر از فدراسیون انجمنهای ورزشی

*بازتاب موفقیت راگبی بازان ایرانی در سایت خبری کنفدراسیون آسیا

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این سایت آمده است: تیم ایران با پیروزی برابر هند، این تیم را به سید سه آسیا فرستاد. ضمن اینکه ایرانی ها توانستند با این موفقیت تازه، جایگاه خود را در سید دو برای سال آینده محکم کنند.

این سایت خبری همچنین گفت و گویی با " پدرام بنی عامریان" سرمربی تیم ایران ترتیب داده است.

بنی عامریان اظهار داشت: ما بازی اول مقابل مالزی را به دلیل کمبود تجربه بین المللی واگذار کردیم. اما در دیدار دوم، بهتر عمل کردیم و من خوشحال هستم که بازیکنانم تمامی موارد را بخوبی پیاده کردند.

این مربی افزود: باقی ماندن در سید دو آسیا برای ما مهم است و ما تلاش می کنیم تا سال آینده به یک دسته بالاتر صعود نماییم و این کار دور از دسترس نیست.
 
*کلاس های آموزشی "موی تای" از 12 تیر کلید می خورد  
 
انجمن موی تای کشور اعلام کرد، ثبت نام کلاس های آموزشی موی تای در کلیه سنین آغاز شده است.

علاقمندان به فراگیری موی تای باید به دفتر انجمن واقع در مجموعه ورزشی شهید کشوری مراجعه و ثبت نام نمایند.انجمن موی تای تاکید کرده که ثبت نام تا تاریخ هشتم تیرماه ادامه می یابد و کلاس های آموزشی از 12 تیرماه آغاز خواهد شد.

این انجمن همچنین یادآور شده است که این حرکت به منظور کشف چهره های مستعد انجام می شود تا بهترینها مدنظر قرار گرفته و بتوانند پشتوانه های خوبی برای موی تای باشند.
 
*سرمربی تیم ملی دراگون بوت:ملی پوشان روحیه بالایی دارند
 
سرمربی تیم ملی دراگون بوت کشورمان از روحیه بالای ملی پوشان حاضر در اردو خبر داد و گفت : هدف ما حضوری پر قدرت در مسابقات جهانی مجارستان است.

"سجاد غریبی" افزود: سعی کرده ایم 15 نفر از بهترین ورزشکاران را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی مجارستان کسب کنیم.

وی گفت: امکانات اردو مناسب است و تمام هماهنگیهای لازم از طریق انجمن دراگون بوت و فدراسیون انجمنهای ورزشی صورت گرفته و تمام تمرکز ما فقط برروی تمرین و آمادگی ملی پوشان است.

غریبی اضافه کرد: در مسابقات جهانی 30 کشور شرکت می کنند و تیم ایران در سطح 10 نفره و در رده های 200، 500 و 2000 متر حاضر خواهد شد.

سرمربی تیم ملی دراگون بوت در ادامه افزود: ما در مسابقات آسیایی گذشته که در گوانگجو برگزار شد توانستیم از بین 12 تیم، مقام ششم را بدست آوریم و اکنون با روحیه بالای ورزشکاران و حمایتهای مسئولان امیدواریم بتوانیم نتایج درخشان تری نسبت به گذشته کسب کنیم.

وی در پایان از حمایتهای فدراسیون انجمنهای ورزشی و انجمن دراگون بوت تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود تا این حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد.

اسامی ورزشکاران حاضر در اردو به شرح ذیل است:

علی هدایت شده – مجتبی صائد – محمد رضا درخواه – مجید دویلان – ابوالفضل صفاری – مهدی سرشاری – نصیر فرخنده – پیام یلوه – امیر حسین بحرینی – ابوالفضل اسمعیلی – کامران بابایی – بهزاد نیک امجاد – محمد حسین مسعودی فرد – سیاوش جعفرزاده – سجاد غریبی 

شایان ذکر است، مسابقات جهانی دراگون بوت از تاریخ 29 تیر تا 9 مردادماه امسال در شهر "سگد" مجارستان برگزار خواهد شد./زر
برچسب ها: انجمن ، ورزشی ، راگبی ، بازتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.