سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

دولت نهم و دهم با تدبیر و برنامه گوی سبقت را در خدمت به ملت از سایر دولت ها ربود

استاندار مرکزی گفت: دولت نهم و دهم با تدبیر و برنامه گوی سبقت را در خدمت به ملت از سایر دولت ها ربود

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اراک ، شعبانی فرد در آیین افتتاح طرح هیدروژناسیون برش های چهاركربنه و واحد نیمه صنعتی پلی اتیلن سنگین و دانش فنی ۹ كاتالیست شركت پژوهش و فناوری پتروشیمی ایران مستقر در شازند، افزود: دولت نهم و دهم توانست اندیشه ناب اسلامی را در تمامی سطوح جاری كند و در كارنامه خود موفقیت های زیادی را به ثبت رساند.
وی بیان كرد: دكتر احمدی نژاد در طول دو دولت هفت بار به این استان سفر كردند و در این سفرها شاهد افتتاح طرح های بسیار بزرگی بودیم.
استاندار استان مركزی ادامه داد: در چهار و نیم سال گذشته ۱۶ میلیارد دلار سرمایه گذاری توسط دولت در این استان انجام شده است.
شعبانی فرد اظهار كرد: ۸۵ درصد این طرح ها توسط بخش خصوصی و با هدایت دولت انجام شده است.
وی عنوان كرد: با وجود تحریم ها و فشارهای مختلف، استان مركزی یكی از كارگاه های فعال اقتصادی در دولت احمدی نژاد است.
استاندار استان مركزی اضافه كرد: پنج سال پیش صادرات غیرنفتی این استان ۷۵ میلیون دلار بوده كه سال گذشته این رقم به یك میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار رسیده است.
شعبانی فرد عنوان كرد: پنج سال پیش درآمد مالیاتی این استان ۷۵۰ میلیارد ریال بوده كه امروز این رقم به هشت هزار و ۵۰۰میلیارد ریال رسیده است.
وی گفت: پنج سال پیش ۵۰ روستا در استان مركزی از نعمت گاز طبیعی برخوردار بودند اما هم اینك ۶۷۰ روستای این استان از این نعمت بهره مند هستند.
استاندار استان مركزی افزود: یكی از كارهای مهم و زیربنایی دولت در سال جاری، توجه به بخش معدن بوده و این استان یكی از استان های برخوردار در این حوزه است./س
برچسب ها: دولت ، سبقت ، اراک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.