سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ايران‌ شايسته‌ يک‌ رئيس‌جمهور دلسوز است

کشور ايران‌ به دليل‌ برخورداري‌ از ظرفيت‌هاي فراوان نيازمند‌ يک‌ رئيس‌جمهور شايسته‌ و دلسوز است.

"حميد‌ بهمني‌" کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما‌ باشگاه خبرنگاران در خصوص تاثير‌ حضور هنرمندان در انتخابات رياست‌ جمهوري‌ بيان‌ کرد: هنرمند نبايد‌ از مردم فاصله بگيرد‌ بلکه بايد‌ با مردم همراه بوده و با رفتار و آثارش تاثير‌گذار باشد.
وي‌ ادامه داد: حضور هنرمندان باعث جمع کردن آرا شده نه به نفع کسي‌ بلکه باعث حضور مردم پاي‌ صندوق‌هاي راي‌ مي‌شوند.
"بهمني‌" ضمن تاکيد‌ بر شرکت در انتخابات که يک‌ تکليف‌ شرعي‌ است، گفت: ما همچون قطره‌اي در انتخابات شرکت خواهيم‌ کرد و از حق راي‌ خود براي‌ تعيين‌ سرنوشت کشور استفاده مي‌کنيم.
اين‌ کارگردان در خصوص توقع از رئيس‌جمهور آينده‌ تصريح‌ کرد: مقام معظم رهبري‌ فرمودند کسي‌ که به عنوان رئيس‌جمهور آينده‌ انتخاب مي‌شود بايد‌ نقاط رئيس‌جمهور فعلي‌ را پيگيري‌ نکند و نقاط قوت فعاليتهاي‌ او را ادامه بدهد.
"بهمني‌" در ادامه گفت: رئيس‌جمهور آينده‌ بايد‌ براساس انديشه‌، عقل، زير‌ پرچم عدالت شرايط‌ روز را پيش‌ برد و بايد‌ فقط به قرآن، اهل بيت‌ و ولايت‌ فقيه‌ هم قسم شود و اخلاص در کارهايش‌ داشته باشد.
وي‌ اظهار داشت: مردم ايران‌ مردمي‌ شايسته‌ و خوب هستند و کشورمان رهبري‌ بزرگ داشته که دنيا‌ به ان غبطه مي‌خورد.
"بهمني‌" افزود: رئيس‌جمهور آينده‌ بايد‌ در حوزه‌هاي مختلف جامعه همچون فرهنگ، اقتصاد و سياست‌ وارد شده و از وزرا‌ و مشاوران کارآمد براي‌ کابينه‌ خود بهرمند شود.
وي‌ ‌افزود: با توجه به برخورداري‌ ايران‌ از ظرفيت‌ پيشرفتي‌‌ بالا نيازمند‌ يک‌ رئيس‌جمهور شايسته‌ و دلسوز است.
وي‌ در خصوص ويژگي‌ و معيار‌ خود براي‌ انتخاب رئيس‌جمهور گفت: او بايد‌ عقل‌گرا، انديشه‌گرا و شورا محور بوده و در مسير‌ ولايت‌، نظام و امام راحل‌ ‌(ره) قدم بردارد.
"بهمني‌" ضمن اشاره به انتخاب رئيس‌جمهور که بايد‌ براساس دو شاخصه دين‌ و ولايت‌ انتخاب شود، خاطر نشان کرد: اين‌ دو شاخصه بايد‌ هم‌تراز بوده يعني‌ براساس محورهاي‌ دين‌ و ولايت‌ فعاليت‌هاي خود را پيش‌ ببرد./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.