سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

همگام با وزارت مسکن در پروژه مسکن مهر قدم برمی داریم

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران گفت : ما هم پابه پای مسئولین وزارت راه و مسکن و شهرسازی به خصوص در مسکن مهر کار را دنبال می کنیم .

یعقوب علی حسینی نیا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد پروژه گاز رسانی در مسکن مهر شهرستان پردیس گفت : چهار هزار و پانصد متر خط فشار قوی گاز رسانی را تدارک دیده ایم و تا پنج مرحله گاز رسانی حدود 70 هزار متر لوله پلی اتیلن در فاز های 11و پنج مقدمات آن را با برنامه ریزی شرکت عمران تدارک دیده شده است که ما هم پابه پای مسئولین وزارت راه و مسکن و شهرسازی کار را دنبال می کنیم .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :هدف ما از این اقدامات گسترده در حوزه گاز رسانی اینست که می خواهیم هم زمان با افتتاح مسکن های مهر منزلی نباشد که از خدمات گاز رسانی محروم باشد و فعالیت ها ی ما در مجموع در حوزه زیر ساخت ها در بخش گاز رسانی است و همه نوع خدمات ارائه خواهیم داد .

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران در خاتمه اظهار داشت: پیشبرد این خدمات نیاز مند حمایت وزارت راه و مسکن و شهرسازی است و پیمانکاران به نوبت برای پیشبرد کار مشغول می شوند و عملیات های عمرانی را با ساخت هزار و 600 متر لوله که در نهایت نقدینگی آن از طریق شرکت عمران پرداخت شود و هم اکنون این متراژ لوله در مرحله آیق کاری قرار دارد و بعد از این موضوع در مرحله تایید کارشناسان قرار می گیرد ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.