سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/رئیس دانشگاه آزاد دماوند:

ایمان مردم حماسه‌ خلق می کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: اگر به مردم اعتماد شود، ایمان مردم حماسه‌ هایی را خلق خواهد کرد.

محمود صفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: به منظور حضور حداکثری و آگاهانه دانشجویان در انتخابات، دانشگاه آزاد دماوند برنامه های انتخاباتی را در نظر گرفته که بدون تردید حضور و مشارکت قشر دانشگاهی در انتخابات باعث خلق حماسه سیاسی در کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند نیز به نوبه خود برنامه های متنوعی همچون سخنرانیها، نصب بنر و پوستر و ارسال پیامک پیرامون حضور در انتخابات را در برنامه کاری خود گنجانده است.

صفری تصریح کرد: جایگاه شورای نگهبان در قانون اساسی، تأثیر انتخابات در آینده کشور از دیدگاه مقام معظم رهبری، نقش دانشگاه آزاد اسلامی در خلق حماسه سیاسی و تأثیر حضور حداکثری بر سیاستهای برون مرزی عناوین چهار سخنرانی انتخاباتی است که برگزار می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند افزود: نصب پوستر و بنرهایی با مضمون معیارهای انتخاب اصلح از دید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و ارسال پیامک در روزهای پایانی نزدیک به انتخابات برای هزاران دانشجو از دیگر برنامه های واحد دماوند در زمینه انتخابات است.

وی ادامه داد: امروز ظرفیتهای بسیار زیادی در کشور وجود دارد که به راحتی می ‌توان با قدرت جوانان مشکلات موجود در کشور را دفع و حماسه سیاسی و اقتصادی را خلق کرد.

صفری اضافه کرد: بدون تردید حضور و مشارکت قشر دانشگاهی در انتخابات باعث خلق حماسه سیاسی در کشور خواهد شد و به همین منظور دانشگاه آزاد دماوند برنامه هایی برای انتخابات در نظر گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند افزود: هرچه به 24 خرداد ماه روز سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری نزدیک تر می شویم، شور و شوق انتخاباتی در بین مردم و اقشار مختلف جامعه پررنگ تر می شود و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند نیز از این مقوله مستثنی نیست.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد دماوند در روزهای اخیر اقدامات مختلفی را برای دعوت دانشگاهیان به حضور در انتخابات انجام داده و برنامه هایی نیز در روز های آینده اجرا خواهد کرد.

صفری اضافه کرد: دشمن برای دلسرد کردن مردم هزینه زیادی صرف کرده که مردم باید هوشیار باشند و با بصیرت لازم در انتخابات شرکت کنند./س


برچسب ها: ایمان ، حماسه ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.