سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان و شهرکرد در حمایت از جلیلی

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان و شهرکرد طی بیانیه‌ای حمایت خود از سعید جلیلی عنوان کردند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان و شهرکرد پیرامون "معرفی سعید جلیلی به عنوان کاندیدای اصلح انتخابات ریاست جمهوری" به شرح زیر منتشر شد.


"امام خامنه ای: شما دانشجویید،فرزانه‌اید، روشنفکرید و معیارها را هم می‌دانید. بنابراین نگاه کنید ببینید با معیارهای جمهوری اسلامی در میان نامزدهای انتخاباتی چه کسی کفایت و نشاط و توانایی لازم را دارد و می‌تواند وارد این میدان شود و با چالش‌های گوناگون دست و پنجه نرم کند و تحت تاثیر دشمن نیست و دشمن از آمدن او خوشحال نمی‌شود!"

ملت تجربه شده و آزموده ایران، که همیشه در همه عرصه‌های پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی پیروز و سربلند به تکلیف عمل کرده‌اید! اینک نیز عرصه حساس و مهمی در راستای پاسداری از ارزشها و آرمانهای انقلاب شکوهمندمان فرا رسیده است، باید همه توان و عزم ملت برای تحقق یک حماسه بزرگ سیاسی به میدان آید.

حماسه‌ای که نه تنها میزان حضور و مشارکت گسترده مردم در آن حائز اهمیت است بلکه در این شرایط حساس و موقعیت پیچ بزرگ تاریخی ملت تمدن ساز ایران،انتخاب ملت نیز بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

ما فرزندان شما ملت ایران و افسران این جنگ نرم نابرابر در جهت ادای تکلیف الهی خود و پاسداشت خون هزاران شهید انقلاب اسلامی، به گردآوری و تدوین معیارهای انتخاب اصلح برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب همت گماشتیم که جزوه تفصیلی این معیارها تحت عنوان "عیار یازدهم" به پیوست این بیانیه موجود می‌باشد.

برحسب وظیفه و پس از بررسی‌های دقیق و مقایسه موشکافانه و منصفانه در بین هشت کاندیدای محترم ریاست جمهوری با معیارهای برگرفته شده از بیانات حضرت امام خامنه‌ای همچون عقلانیت و تدبیر، خلوص و تعبد، مردمی و ساده زیست، کارامد و معتقد به خردجمعی، عدالت‌طلبی و فساد ستیزی، دوری از غرور و دنیاطلبی، ضدسازش و ضدتبعیض و دردکشیده، مومن به خدا، خود و نیروی عظیم مردم، برادر عزیز جناب آقای سعید جلیلی را مصداق تجلی معیارهای یاد شده، یک رییس جمهور انقلابی و کاندیدای اصلح یافتیم.

لذا باتوجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری از شما ملت ایران می‌خواهیم که با بررسی معیارهای یادشده و با تیزبینی و بصیرت لازم، کاندیدای اصلح خود را باحضوری حماسی و دشمن شکن در روز 24 خردادماه انتخاب نمایید. باشد که انشاالله در برابر خداوند متعال و امام زمان(عج) سربلند و پیروز باشیم.

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان و شهرکرد
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد خمینی شهر

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.