سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشتاقی:

بعد از رقابتهای انتخابی برنامه های جدی تیم ملی شروع می شود/منتقدان بی انصافی می کنند

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان گفت:برای حضور پر قدرت در مسابقات جهانی 2013 برنامه های اصلی و جدی تیم ملی بعد از رقابتهای انتخابی شروع خواهد شد.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به این که اواخر ماه جاری مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار می شود شورای فنی تصمیم گرفت که اردوهای تیم ملی را به بعد از این مسابقات موکول کند.

سرپرست تيم ملي کشتي فرنگي بزرگسالان کشورمان ادامه داد: به هر حال اگر تعدای فرنگی کار در اردو حاضر می شدند عدالت رعایت نمی شد و بهتر بود کشتی گیران برای حضور در مسابقات انتخابی به صورت انفردای تمرینات خود را دنبال می کردند اما به طور حتم پس از این رقابتها اردوهای تیم ملی به صورت منظم و مستمر تا شروع مسابقات جهانی 2013 پیگیری خواهد شد.

مشتاقی در پاسخ به این سوال که اگر فردی در مسابقه انتخابی شرکت نکند آیا با نظر شورای فنی به دوبنده تیم ملی خواهد رسید؟ گفت: کشتی گیری که در مسابقات انتخابی شرکت نکند به هیچ عنوان صاحب دوبنده تیم ملی نخواهد شد و این موضوع در مورد همه فرنگی کاران حتی مدال آوران جهانی نیز صدق می کند بنابراین ملی پوش شدن در مسابقات جهانی منوط به حضور در رقابتهای انتخابی و کسب  موفقیت در این میدان خواهد بود.

وی درباره انتخاب اشکانی به عنوان مدیر امور فنی تیم های ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: در هر صورت پس از تشکیل جلسه چند ساعته شورای فنی با بررسی تمامی جوانب امر و با توجه به نزدیکی مسابقات جهانی 2013 به این نتیجه رسیدیم که بهترین گزینه برای پست مدیریت امور فنی تیم های ملی علی اشکانی است و مطمئن باشد تمامی اعضای شورا از وی حمایت خواهد کرد فقط امیدورام دوستان اجازه دهند تا ما بدون حاشیه کار خود را انجام دهیم.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 تهران با بیان این که برخی منتقدان بی انصاف هستند عنوان کرد: متاسفانه برخی از دوستان که اغلب افراد با تجربه ای هم  هستند و داعیه این را دارند که کشتی فرنگی را دوست دارند با بیان صحبتهای غیر منطقی به دنبال ایجاد حاشیه هستند، این که گفته می شود شورای فنی نقشی در تیم های ملی کشتی فرنگی ندارد واقعاً حرف بی اساسی است چرا که همان طور که بارها خود من در رسانه های مختلف اعلام کردم بار دیگر نیز برای روشن شدن اذهان عمومی می گویم که بالاترین مرجع تصمیم گیرنده، شورای فنی است و تمامی مسائل فنی رشته فرنگی را اعضای این شورا با خرد جمعی تدوین می کنند و رسول خادم هیچ دخالتی در امور فنی فرنگی کاران ندارد.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: رسول خادم به عنوان یک مهره ارزشمند در کشتی ایران، جز حمایت هیچگاه در مسائل فنی فرنگی کاران دخالتی نداشته و حتی وی بارها خواستند که تفویض اختیار کنند اما به اصرار اعضای شورا در کنار فرنگی کاران هستند و در نهایت اگر دوستان اجازه دهند تا ما با حواشی کمتری به کارمان برسیم مطمئن باشید نتیجه قابل قبول را در مسابقات جهانی بوداپست کسب خواهیم کرد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.