سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیلمسازی که وزنه اکران این روزهای سینما را به نفع خود کرده است

"علی عطشانی" با فیلم سینمایی "آقای الف" وزنه اکران این روزهای سینما را به نفع خود سنگین کرده است.

"جبار آذین" منتقد سینما، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص فیلم سینمایی "آقای الف" ساخته "علی عطشانی" گفت: عطشانی با فیلم "آقای الف" وزنه اکران این روزهای سینما را به نفع خود سنگین کرده فیلم سه بعدی "آقای الف" فیلمی فانتزی،‌متفاوت و تجربه ای تازه بای سازنده و سینمای ایران است که می‌تواند در صورت حمایت و توجه لازم و مستمر این نوع فیلمسازی در کشور تداوم یابد.
"آذین" ادامه داد: تجربه ساخت آثار سه بعدی برای سینمای ایران می تواند امیدوار کننده باشد به شرط آنکه این تجربه تا تبدیل شدن به جریان سینمایی در تنگناهای کوته فکری بعضی مدیران و کم توجهی برخی فیلمسازان متوقف شود.
وی اظهار داشت: "آقای الف" به عنوان نخستین اثر سه بعدی سینمای ایران، فیلمی سرگرم کننده و تجربی در این زمینه است که علی رغم دستی هایی در کارگردانی شبیه سازی فرهنگی فیلم نگاری و استفاده از داستانی تکراری در سینمای جهان و انتخاب نه چندان مناسب بازیگران نیاز به حمایت ، تشویق و تبلیغات دارد.
وی اظهار داشت: شایسته است به جای نقد این اثر که قطع مسلم خالی از اشکال فنی، تکنیکی و ساختاری نیست از سازندگان آن قدردانی شود تا زمینه تولید این نوع آثار در سینمای ایران را فراهم کنیم.
"آذین" خاطرنشان کرد: "آقای الف" تجربه قابل تامل، شجاعانه و امیدوارانه برای عطشانی و سینمای ایران به شمار می آید که امیدواریم از سوی مسئولان، هنرمندان و مردم خوب دیده شود./ص
برچسب ها: سینما ، فیلم ، علی عطشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.