سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

برگزاری اولین جشنواره سراسری خاطرات زیارت رضوی در قم

مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان قم از برگزاری اولین جشنواره سراسری خاطرات رضوی در تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد مخلصی با اشاره به فرارسیدن ایام تابستان و کلاس های تابستانی مراکز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد:طی فراخوانی از اعضای کودک و نوجوان مستعد در زمینه ادبی دعوت شده تا خاطرات خود را از زیارت امام رضا (ع) به رشته تحریر درآورند.

وی تصریح کرد: اولین جشنواره سراسری خاطرات زیارت رضوی زیر نظر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در مراکز کانون های سراسر کشور برگزار می شود.

مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اشاره به هدف از برگزاری این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره از سری برنامه های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) برای نخستین بار با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف رضوی به صورت سراسری در کشور برگزار می شود.

مخلصی عنوان کرد: آثار شرکت کنندگان توسط دبیرخانه جشنواره در چهار رده سنی 7 تا 9 سال، 10 تا 11 سال، 12 تا 14 سال و 15 تا 17 سال مورد ارزیابی قرار می گیرد و در هر گروه سنی سه اثر برگزیده انتخاب می شود.

وی افزود: هر شرکت کننده می تواند حداکثر سه خاطره را از شخصی و یا از زبان فرد دیگری نوشته و به دبیرخانه ارسال کند و مهلت ارسال آثار خاطرات رضوی تا 20 تیرماه اعلام شده که زمان اعلام نتایج جشنواره و تقدیر از برگزیدگان 16 شهریور سال جاری و همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) در قم است./س

برچسب ها: قم ، جشنواره ، خاطرات ، رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.