سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش موثر مشاوران و مددکاران کلانتري ها در ارتقاء تعامل بين مردم

جانشين فرماندهي انتظامي استان هرمزگان در نشست تخصصي مشاوران اجتماعي استان گفت: مشاوران و مددکاران در کلانتري نقش موثر و محوري را در تعامل و ارتباط بين مردم فراهم مي نمايند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، در راستاي قدرداني از زحمات و تلاش هاي مشاوران و مددکاران کلانتري ها و به منظور ارائه آموزش ها و نکات توجيهي لازم به اين کارکنان، ساعتي پيش جلسه تجليل از مشاوران فعال استان با حضور جانشين فرماندهي انتظامي استان در سالن جلسات مرکز مشاوره و آرامش هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.
 
در اين جلسه سرهنگ احمد دادستاني با اشاره به اينکه مشاوران و مددکاران در کلانتري و پاسگاه ها نقش موثر و سازنده اي در بحث تعامل و ارتباط مردمي فراهم مي کنند، گفت: بايد تلاش شود که اين ارتباط به خوبي حفظ و اعتماد مردمي به پليس بيش از پيش جلب شود.
 
جانشين فرماندهي انتظامي استان هرمزگان افزود: بايد زمينه اي فراهم شود تا به خوبي از مشاوره، پيشنهادات و انتقادات سازنده مراجعه کنندگان به کلانتري ها در حل مشکل و مديريت امنيت استفاده شود و در واقع کار مشاوران و مددکاران کلانتري ها موجب آرامش و کاهش فشار روحي و رواني مردم و همچنين کاهش ارجاع پرونده به مراجع قضايي خواهد شد.
 
اين مقام انتظامي استان خاطرنشان کرد: تلاش و زحمات مشاوران و مددکاران در رفع مشکلات خانوادگي، روحي و رواني مراجعه کنندگان علاوه بر بازگرداندن آنان به زندگي، موجب صلح و سازش در کانون خانواده و افزايش اعتماد و اطمينان آن ها به مراکز مشاوره يگان هاي انتظامي مي گردد.
 
سرهنگ دادستاني يادآور شد: تکليف مشاوران و مددکاران فقط در حوزه کلانتري نيست بلکه بايد در خارج از اين مجموعه، فعاليت و اقدام موثري داشته و نماد تبليغ نيروي انتظامي در جامعه باشند.
 
وي در ادامه اظهار داشت: توفيقات ما در بحث انتظامي، جلب اعتماد مردم و توجه به خواسته آنان و برقراري تعامل و همدلي بين افراد جامعه بوده و يکي از وظايف مهم کارشناسان معاونت اجتماعي، شناسايي مشکلات و مسائل و معضلات اجتماعي و پيگيري و برنامه ريزي براي رفع آنهاست.
 
جانشين فرماندهي انتظامي استان هرمزگان تصريح کرد: در طرح مديريت کيفيت نيروي انتظامي، بايد اتاق و محل کار مشاوران و مددکاران جزء بهترين بوده تا مردم و مخاطبان ضمن اعتماد به مشاوران، در يک فضاي مناسب بتوانند نسبت به طرح مشکلات و مسائل خود اقدام کنند.
 
وي در ادامه نشست ضمن قدرداني از زحمات و تلاش هاي مشاوران و مددکاران حاضر از 3 نفر از آنان به نمايندگي از ديگر مددکاران با اهداء هدايايي تجليل نمود. /ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.