سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ماسکهاي ضدشيميايي تروریستها در حومه القصير

سلاحهاي متنوعي مانند خمپاره هاي ساخت رژيم صهيونيستي و همچنين ماسکهاي ضد سلاحهاي شيميايي در تونلها و مقرهاي گروههاي مسلح در شهر القصير و حومه آن که از وجود افراد مسلح پاکسازي شده اند؛ کشف شده است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ؛ خبرنگار  شبکه المنار در تونلها و مقرهاي  افراد مسلح در حومه القصير به ويژه بويضه شرقي گشت و گذار کرده و از انواع اسلحه گروههاي جنگجو گزارش تهيه است.

ضيا ابو طعام در گزارشي گفت:  اينجا روستاي صالحيه است. اگر گردانها و تيپهاي جدا شده از ارتش نبودند و آشکارا موافقت خود را براي همکاري  حتي با آريل شارون ( نخست وزير اسبق و خونريز رژيم صهيونيستي ) اعلام نمي کردند امروز اين سلاحهاي انفرادي ساخت اسرائيل مانند تيربار  عوزي وارد خاک سوريه نمي شد .

اين گردانها براي ايجاد ارتش موسوم به ارتش آزاد حتي پذيرفتند که با شخصي مانند شارون همکاري کنند اما پايان کار آنها سرگرداني بود.گردانهاي تکاورهاي مسلح از گروههاي نظامي بودند که از افراد بدبخت و بيچاره و افراد سر راهي جنگجو مي ساختند .

همچنين ماسکهاي ضد سلاحهاي شيميايي در مقر اين ستاد ديده مي شود . اين ماسکها نيز يا براي محافظت از حمله شيميايي يا با قصد به کارگيري سلاح شيميايي کاربرد دارد . کاربرد اين ماسکها را مي توان با گلوله هاي خمپاره اي ويژه اي  که در اينجا کشف شده است؛ مي توان پاسخ  داد .

ضياء گفت بين حق و باطل چهار انگشت فاصله است . باطل آن است که بگويي شنيدم و حق آن است که بگويي ديدم.صحنه هاي اينجا کاملا گوياست و به توضيح نياز ندارد. اين پرچم افراد مسلح ساخت سوريه است اما اين ماسک قطعا ساخت سوريه و غير سوريه نيست بلکه قطعا وارداتي است .

برچسب ها: ماسک ، تروریست ، سلاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.