سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ عصر امروز صورت می‌گیرد؛

برگزاری همایش نقش و جایگاه علما و بزرگان مدفون در تخت فولاد

همایش نقش و جایگاه علما و بزرگان مدفون در تخت فولاد اصفهان امروز در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دبیر فرهنگی مجموعه تخت فولاد اصفهان در خصوص مجموعه تخت فولاد اصفهان اظهار کرد: تخت فولاد یکی از مناطقی است که به دلیل مدفون بودن علما و بزرگان علمی و فرهنگی از تاثیرگذاری بالایی برخوردار بوده و از سوی دیگر شهر قم به دلیل اینکه پایگاه دینی است، ظرفیت بالایی برای برپایی این همایش دارد.

مریم زینلی ادامه داد: 14 و 15 خردادماه به دلیل ورود زائران به شهر قم فرصتی را برای برپایی نمایشگاه در حرم مطهر پیش روی ما قرار داد از سوی دیگر بسیاری از بازدید کنندگان تخت فولاد را گروه‌های دانشجویی، طلاب و بسیاری از مردم شهر مقدس قم تشکیل می‌دهند و این مسئله عزم ما را برای برپایی نمایشگاهی در قم جدی‌تر کرد.

مسئول نمایشگاه تخت فولاد اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه تخت فولاد از 10 خردادماه برپا شده و عصر فردا به کار خود پایان می‌دهد، گفت: این نمایشگاه در صحن جوادالائمه صبح‌ها از ساعت 9 صبح تا اذان ظهر و بعد از ظهر از ساعت 16 الی 22 پذیرای علاقمندان است.

دبیر فرهنگی مجموعه تخت فولاد اصفهان در ارتباط با عنوان نمایشگاه تصریح کرد: عنوان نمایشگاه وادی السلام ثانی است؛ در این نمایشگاه تاریخچه تخت فولاد، زندگی‌‌نامه تعدادی از علما، حکما، عرفا، ادیبان و جلوه‌های هنری و معماری معرفی شده است.

وی گفت: مجموعه گلستان شهدا بخشی از تخت فولاد اصفهان بوده و عملکرد شهرداری اصفهان به منظور احیا و ساماندهی مجموعه تخت فولاد در معرض نمایش گذاشته شده است./س

برچسب ها: قم ، نقش ، علما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.