سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانواده بزرگترين كانون پيشگيري اجتماعي

معاون اجتماعي پليس آذربايجان شرقي خانواده را مهمترين و اولين كانون براي پيشگيري از آسيب ها و معضلات اجتماعي دانست .

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سرهنگ پاسدار " امير عباس زاده " گفت : نگاه هاي محبت آميز و برخورد هاي صحيح والدين با فرزندان و رفتار صحيح و منطقي با آنان از بروز حوادث غير قابل جبران در حريم مقدس خانواده جلوگيري ميكند.
 
وي با اشاره به ويژگي هاي دوران نوجواني و جواني ، اين دوران را بسيار حساس خواند و گفت : در دوران نوجواني ، انسان بدنبال كسب هويت و احترام و استقلال است و به محبت و مهرباني پدر ومادر بيشتر نياز دارد تا در دام محبت هاي دروغين گرفتار نگردد .
 
سرهنگ عباس زاده انجام مطالعات در خصوص برخورد ها و رفتار هاي صحيح در دوران مختلف با فرزندان را مهم ارزيابي كرد و گفت :مراحل مختلف و اقتضاي سني فرزندان رفتارهاي خاصي مي طلبد و آگاهي كامل والدين از رفتارهاي مورد نياز براي هردوره از الزامات تربيت موفق و صحيح است .
 
اين مقام انتظامي افزود : بدون شك سرد شدن روابط والدين با نوجوان زمينه را براي حضور آنان در محيط هاي بيروني فراهم خواهد نمود و حضور در محيط هاي بدون كنترل سلامت آنان را به مخاطره خواهد انداخت .
 
وي گفت : تبهكاران در كمين نوجوانان رنجيده از خانواده هستند تا با پيشنهادهاي همراه با جاذبه هاي دروغين آنان را در دام خود گرفتار سازند.
 
سرهنگ عباس زاده با تاكيد مجدد بر روابط مستحكم و رفتار حساب شده والدين با فرزندان از پدران و مادران خواست براي حفظ سلامت خانواده خود و در امان ماندن از شر افراد سود جو محيط خانواده خود را دوستانه سازند و با حساسيت كامل تغييرات در رفتار فرندان را رصد و مراودات آنان را كنترل نمايند تا سلامت خانواده شان تضمين گردد .
 
معاون اجتماعي در خاتمه با تاكيد بر اهميت آموزش خانواده ها و والدين محترم به فرزندان در زمينه رعايت موارد اخلاقي در اماكن عمومي گفت : اماكن عمومي محل رفت و آمد عموم است و والدين همواره با آموزش اصول اجتماعي به فرزندان خود پليس را در ارتقاء امنيت اخلاقي جامعه ياري كنند./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.