سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون اول رییس جمهور صورت می گیرد؛

رونمایی از سند توسعه طب سنتی ایرانی اسلامی و دارونامه سنتی

همایش طب سنتی و مراسم رونمایی از سند توسعه طب سنتی ایرانی اسلامی و دارونامه سنتی با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جمعی از معاونان این وزارتخانه و خبرگان و اساتید طب سنتی، صبح سه شنبه 21 خرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ سند توسعه طب سنتی ایرانی اسلامی چندی پیش به تصویب هیأت وزیران رسید و در تاریخ 28 اردیبهشت ماه ابلاغ شد. این سند قرار است روز سه شنبه 21 خرداد ماه طی مراسمی با حضور مسئولین ارشد کشوری رونمایی می شود.

بنابراین گزارش، پیش تر دکتر احمدی نژاد، رییس جمهور اعلام کرده بود: «طب ایرانی می تواند بسیاری از بیماری های صعب العلاج را درمان کند و این طب در سال های آینده نه تنها در ایران بلکه در جهان، جایگاه خود را پیدا خواهد کرد.»

بر همین اساس در دولت نهم دانشکده طب سنتی راه اندازی شد و در دولت دهم نیز معاونت طب سنتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایجاد شد.

امروزه علم پزشکی با توجه به پیشرفتهای چشمگیر متاسفانه هنوز قادر به درمان کامل بسیاری از بیماریهای مزمن نیست به همین خاطر طب ایرانی اسلامی و مکمل در کنار آن در تمام دنیا در حال استفاده است و این در حالی است که کشور ما با توجه به تحریمهای استکبار جهانی در خصوص تامین دارو و مواد اولیه دارو نیاز بیشتری را برای ورود به طب ایرانی-اسلامی احساس می کند.

برچسب ها: طب ، سنتی ، ایرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.