سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوراندخت مهیمن:

همه با موفقیت در "مهرآباد" ظاهر شدند

خوشبختانه "مهرآباد" توانست با به تصویر درآوردن مشکلات مخاطبان تمرینی متفاوت از طنز موقعیت را ارائه دهد.

پوراندخت مهیمن، بازیگر پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره به حضورش در مجموعه "مهرآباد" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "مهرآباد" را کارگردان با سابقه ای چون "فرید سجادی حسینی" کارگردانی کرده است که من در گذشته سابقه همکاری خوبی را با او داشته ام.
وی ادامه داد: همین مساله باعث شد تا در مجموعه "مهرآباد" حاضر شدم و خوشبختانه از همه مراحل کار راضی بودم.
مهیمن با اشاره به فیلمنامه "مهرآباد" تصریح کرد: "مهرآباد" را "اميدسهرابي" با همراهي "امیر رضا طلاچیان" به نگارش درآورده اند که روایتگر زندگی "کیا مقدم" بوده که پس از سالها دوری به وطن باز می‌گردد.
این بازیگر ادامه داد: بسیار فیلمنامه و شیوایی آنرا می پسندیدم و به عقیده من توانست تعریف متفاوتی از کمدی و درام اجتماعی را به تصویر کشد.
وی با اشاره به بازیگران سریال "مهرآباد" گفت: خوشبختانه برعکس بعضی از کارها، "مهرآباد" توانست با جمع کردن بازیگران خوب به موفقیت نسبی دست یابد.

*"مهرآباد" خوش ریتم است


مهیمن در خصوص ریتم خوب این مجموعه گفت: "مهرآباد" تمامی کیفیتهای یک مجموعه تلویزیونی را دراد و به خوبی توانسته در قالب طنز مشکلات جامعه را به تصویر بکشد.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم "مهرآباد" را پسندیده باشند و این مجموعه توانسته باشد مشکلات و خواسته های آن را به نمایش گذارد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.