سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکلیف اردوهای تیم ملی جوجیتسو روشن شد

بالاخره پس از وقفه در برپایی اردوهای تیم ملی جوجیتسو، این اردوها از شنبه 25 خرداد در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود.

امیر خوشبین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: بالاخره پس از جلساتی که با رئیس فدراسیون رزمی داشتیم قرار شد که اردوهای تیم ملی جوجیتسو از 25 خرداد در آکادمی ملی المپیک آغاز شود.

سرمربی تیم ملی جوجیتسو افزود: حدود 45 روز تا شروع مسابقات word game کلمبیا باقی است که ما با برنامه ریزی که داشتیم تصمیم گرفتیم 2 اردوی 15 روزه را تا هنگام اعزام به کلمبیا ترتیب دهیم.

نخستین اردو از شنبه به مدت 15 روز آغاز می شود و پس از آن ملی پوشان یک هفته استراحت دارند و سپس اردوی دوم را آغاز می کنیم که آن نیز 15 روز به طول انجامید که پس از آن ورزشکاران راهی مسابقات می شوند.

خوشبین همچنین گفت: در طول اردوها برای عملکرد هر چه بهتر ملی پوشان 3 نفر دیگر از بهترین رزمی کاران این سبک به اردو دعوت می شوند تا هم آنها تمرینات حرفه ای را تجربه کنند و هم ملی پوشان حریفان مختلفی را پیش روی خود ببینند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ملی پوشان از آمادگی نسبی خوبی بدلیل حضور در مسابقات ایتالیا برخوردارند برنامه ریزی های ما روی تمرینات تخصصی و تاکتیک بچه ها معطوف می شود.

حریفان بچه ها به طور واضح مشخص هستند، 6 نفر در هر وزن حضور دارند که این 6 نفر از نحوه عملکرد یکدیگر با توجه به آنالیز فیلم های مسابقات، آشنایی کامل دارند، ما نیز به همین روش حریفان را شناسایی و آنالیز کرده ایم، روی نقاط قوت و ضعف بچه ها و حریفان متمرکزی شویم تا با یک عملکرد دقیق و درست به بهترین نتیجه دست یابیم.

روي اینکه رقبا از بهترین های جهان هستند، بحثی نیست، این ما هستیم که باید با یک برنامه ریزی دقیق و موشکافانه از سد این رقبا بگذریم و اميدوارم با توکل به خدا و تمرینات خوب مربی تیم ملی امیرحسام حسینی و من، بچه ها را به یک آمادگی کامل برسانیم تا کرسی شایسته ای را از آن خود کنیم./مح
برچسب ها: اردو ، تیم ملی ، جوجیتسو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.