سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ولایتی در دیدار با امام جمعه خرم آباد:

می‌توان بدون کوتاهی از ارزش‌های انقلاب اثر تحریم‌ها را کاهش داد

ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و روابط خارجی مهمترین مشکل کشور است، گفت: می‌توان بدون کوتاهی از ارزش‌های انقلاب اثر تحریم‌ها را کاهش داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، "علی اکبر ولایتی" نامزد دوره یازدهم ریاست جمهوری در راستای سفر تبلیغاتی- استانی خود به استان لرستان با امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار ضمن قدردانی از ایجاد فضای پر شور انتخاباتی در این استان گفت: هرچه انتخابات پرشور باشد جایگاه کشور در دنیا بالا می‌رود.

مشاور عالی مقام معظم رهبری تصریح کرد: امیدوارم کسانی که توسط مردم انتخاب می‌شوند و حکم تنفیض خود را از رهبر معظم انقلاب دریافت می کنند، کشور را به سوی سعادت هدایت کنند.

ولایتی با بیان اینکه مشکلات کشور هر دو بخش اقتصادی و روابط خارجی وجود دارد، اظهار داشت: می‌توان بحث تحریم‌ها را بدون کوتاهی ارزش های انقلاب کاهش داد و این یک مدیریت مدیرانه است.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد باید با کمک افراد متدین انجام شود و بنده این موضوع را در دولت خودم ادامه خواهم داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.