سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موفقيت انتشارات جهاددانشگاهی در جشنواره هاي استانی و ملی كتاب

کتاب‌های انتشارات جهاددانشگاهی مشهد در جشنواره‌های استانی و ملی، موفق به دریافت یا کاندید جایزه شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد خراسان رضوی، كتاب «مباني ژنتيك قارچ‌ها» تاليف دیوید مور و لیلی آن‌نوواک فریزر و ترجمه دكتر مستوفي‌زاده و آزاده حبيبي که توسط انتشارات جهاددانشگاهی مشهد منتشر شده است، عنوان كتاب سال خراسان رضوي را از آن خود كرد.

بنا بر این گزارش: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوي، همه ساله در هفته كتاب طي مراسمي اسامي كتابهاي برتر هر حوزه كه موفق به دريافت جايزه كتاب سال شده‌اند را اعلام مي‌كند که در سال جاری در حوزه كشاورزي، كتاب مباني ژنتيك قارچ‌ها، تاليف دكتر مستوفي‌زاده و آزاده حبيبي، اين عنوان را از آن خود كرد.

كتاب «مباني ژنتيك قارچ‌ها» در سال جاری توسط انتشارات جهاددانشگاهی مشهد چاپ شده است. كتاب «اصول عمليات آبياري» منتشر شده توسط انتشارات جهاددانشگاهی مشهد، نیز موفق به دریافت جایزه جشنواره كتاب رشد شد. جشنواره كتاب رشد دي‌ماه هر سال به انتخاب برترين كتاب‌هاي آموزشي در تمامي حوزه‌هاي علمي مي‌پردازد.

همچنین دو کتاب دیگر از انتشارات جهاددانشگاهی مشهد کاندید دریافت جایزه شد. كتاب «بوم‌شناسي مولكولي» ترجمه دكتر منصوره ملكيان، كه پيش از اين عنوان كتاب فصل را در بهار امسال از آن خود كرده بود، اين بار كانديداي كتاب سال 1390 شده است. همچنين دبيرخانه كتاب فصل جمهوري اسلامي كتاب «جغرافياي اقتصادي ايران» را كانديداي دريافت جايزه فصل اعلام كرد. اين كتاب نوشته دكتر حسين مطيعي لنگرودي است و از ادغام مباحث دو كتاب «جغرافياي اقتصادي ايران؛ صنايع» و «جغرافياي اقتصادي ايران، كشاورزي» و با افزودن بخش خدمات به اين دو بوجود آمده است. /ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.