سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام آشتیانی:

حداد در مجلس ششم در مقابل عملكرد باندي و استبداد جريان سكولار ايستاد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حدادعادل در مجلس ششم با قاطعيت در مقابل عملكرد باندي انحصارطلبي و استبداد جريان سكولار ايستاد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام  "محمدرضا آشتياني" گفت: برخي قاطعيت را برخورد چماقي و پرخاشگري معنا مي‌كنند در حالي كه قاطعيت، ايستادگي بر حق مردم بدون پرخاشگري است، حدادعادل ضمن ايستادگي بر حقوق مردم مانع از اين بودند كه دعوا و تنش در عرصه رسانه مطرح شود.

 عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم به اعضاي كميته دانشجويي ستاد ايراني آرام گفت: حدادعادل، شخصيتي فاضل، دانشمند و علمي است كه پيشينه مديريتي ايشان نشان مي‌دهد كه فردي مدير در امور اجرايي است و با تدبير امور را جلو مي‌برد.

 وي افزود:حداد در مجلس ششم با قاطعيت در مقابل عملكرد باندي، انحصارطلبي و استبداد جريان سكولار ايستاد و در اداره مجلس هفتم بدون توجه به گرايش افراد در درون خانواده نيروهاي انقلاب از تمامي نيروهاي توانمند انقلابي استفاده كرد و همواره از عملكرد باندي و حركت در حلقه بسته دوري مي كرد.

 وي اضافه كرد: عملكرد حدادعادل به گونه‌اي بود كه در تمامي سال‌هاي مجلس هفتم و علي الخصوص در سال پاياني عملكرد مجلس هفتم و مديريت آن مورد تقدير رهبر معظم انقلاب قرار گرفت كه حضرت آقا از اداره مجلس با عنوان «عملكرد تحسين برانگيز» ياد كردند و حتي در ابتداي مجلس هشتم از نمايندگان خواستند مجلس هشتم مانند مجلس هفتم اداره شود.

 نماينده مردم قم در مجالس هفتم، هشتم و نهم با اشاره به اداره عالمانه مجلس هفتم توسط حدادعادل، اظهار داشت: برخي قاطعيت را برخورد چماقي و پرخاشگري معنا مي‌كنند در حالي كه قاطعيت، ايستادگي بر حق مردم بدون پرخاشگري است، حداد ضمن ايستادگي بر حقوق مردم مانع از اين بودند كه دعوا و تنش در عرصه رسانه مطرح شود.

 وي افزود: مشاهده مي‌كنيد كه اكنون چگونه تضاد و تنش بيروني بين روساي قوا، مشكلاتي را براي كشور موجب شده است و اين در حالي است كه حداد در اداره مجلس، تضادهاي بين مجلس و دستگاه اجرايي را با رايزني و گفتگو حل مي كرد تا با آرامش، منطق و اخلاق بتوان مشكلات مردم را پاسخ دهيم.

 عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به روحيه حدادعادل در كارجمعي گفت: روحيه كار تيمي و احترام به خرد جمعي كاملا در پيشينه كاري و مديريتي ايشان وجود دارد،  حداد در تمام امور قائل به اين هستند كه با كارشناسان اهل فن و همه جريان‌هاي انقلابي مشورت كنند و وقتي به نتيجه رسيدند بدون توجه به هياهوها موضوع را جلو مي‌برند.

وي با اشاره به مناظرات تلويزيوني گفت: حدادعادل در تمامي رقابت‌هاي انتخاباتي تلاش كرد تا از انقلاب و ارزش‌هاي انقلاب حمايت نمايد كه در مناظرات هم مشهود بود بدون توجه به راي، از انقلاب و ارزش‌ها به صورت اخلاقي و علمي دفاع كردند.

حجت‌الاسلام  آشتياني با اشاره به خاطره‌اي از مجلس هفتم گفت: يك روز كه  احمدي نژاد وزیر جدید معرفی کرده بود تصمیم گرفتند به یکی از آنها رأی ندهند.

وی تصریح کرد: كه رابطه دولت و مجلس در وضعيت تنش آميزي قرار گرفته بود، در شرایطی که مجلس آمادگی تشنج را داشت و برخی از نمایندگان مي‌خواستند واکنش تندي از سوي  حدادعادل بيان شود، با یک شعر، فضای مجلس را از تشنج به آرامش کشاند. به محض اینکه  احمدی‌نژاد وارد شد و در صندلی مقابل حدادعادل، نشست خطاب به وی گفت: «آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا» همه نمایندگان خندیدند و خود احمدی‌نژاد هم خندید و التهاب مجلس کاهش یافت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: بعدها در قم وقتی حدادعادل به دیدار مرحوم آیت‌الله مشکینی رفت به همین اتفاق در مجلس اشاره کردند و گفتند: «رادیوی من باز بود و مذاکرات مجلس را گوش می‌کردم این یک مصرعی که تو خواندی به اندازه یک کتاب در فضای مجلس مؤثر بود»

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.