علي مرتضويان در گفتگو با
خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره نحوه تبليغات کانديداهاي رياستجمهوري در انتخابات يازدهم اظهار داشت: نحوه تبليغات اين دوره از انتخابات رياستجمهوري از طريق رسانه ملي با مشاهده رفتار و گفتار کانديداها نسبت به دورههاي پيشين بسيار پختهتر و عقلانيتر بود.
وي ادامه داد: خويشتنداري نامزدها در منش و کردارشان در تمامي برنامههاي تلويزيوني و راديويي نشان دهنده حرکت جامعه به سمت عقلانيت است و رفتار آنها با رعايت اصل منافع ملي به نحوي بازتاب جامعه در تمامي عرصههاست.
عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مرکز تصريح کرد: رسانه ملي با مديريت صحيح و عملکردي مثبت در برنامههاي مختلف تلويزيوني، راديويي توانست عدالت را در بيان نقطه نظرات کانديداها رعايت کند.
مرتضويان درباره ارائه برنامه و قول در اجراي آنها از سوي نامزدهاي انتخاباتي خاطرنشان کرد: هر کانديدايي بايد با در نظر گرفتن تناسب ميان اهداف و وسايل دستيابي به آنها و همچنين قابل حصول بودن اهداف در مدت زمان نهايت 8 سال به ارائه ديدگاها و برنامههاي خود بپردازند تا موجب بي اعتمادي مردم در جامعه نشود.
انتهاي پيام/