سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

در شرایط انتخابات بی طرفی مدیران، به برگزاری انتخابات پرشور کمک می کند

در چنين شرايطی از مديران انتظار می‌رود تا با رعايت دقيق اصل بی‌طرفی و پرهيز از هرگونه رفتاری كه شائبه حمايت از جريان، طيف و يا شخص خاصی داشته باشد، زمينه را برای برگزاری انتخاباتی آزاد، سالم، پرشور، رقابتی و قانون‌مند فراهم كنند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمدحسين فروزان‌مهر گفت: تبلور و تجلی خلق حماسه سياسی در 24 خردادماه امسال، حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات پيش‌رو است.

استاندار خراسان رضوی افزود: امام راحل(ره) نيز با باور عميق نسبت به خدا، خود و مردم توانست آرمان‌های متعالی اسلام را احيا كند و با تشكيل حكومت اسلامی متكی بر رای مردم منشا تحولات شگرفی در عصر حاضر باشد.

فروزان‌مهر با تحليل وقايع پس از پيروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان كرد: پايبندی مردم و مسئولان به آموزه‌های دين مبين اسلام و اهداف متعالی نظام، هجمه پيوسته دشمنان عليه انقلاب اسلامی و ملت ايران را به همراه داشته است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سياسی و اقتصادی گفت: تجلی خلق حماسه سياسی در 24 خردادماه امسال، حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات پيش‌رو است.

فروزان‌مهر با تاكيد بر حفظ و صيانت از آرای مردم از سوی دست‌اندركاران انتخابات، افزود: فصل‌الخطاب انتخابات، رای مردم خواهد بود و مسئولان هيچ دغدغه‌ای در خصوص نتيجه انتخابات ندارند.

استاندار خراسان رضوی در پايان با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی زائران بر آمادگی دستگاه‌های اجرايی برای خدمت‌رسانی شايسته به آنان تاكيد كرد/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.