سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

مازندران میزبان مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت:مجتمع تفریحی ورفاهی نفت محمودآباد با امکانات ویژه و سالن مسابقاتی ایده ال،از شرایط خوبی برای میزبانی مازندران از شطرنج بازان آسیایی برخوردار است.

سعادتمند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود:حضور شطرنج بازانی از کشورهای معتبر آسیا شامل هند،چین،ویتنام،قزاقستان و کشورهای دیگر در این مسابقات دلیل اهمیت بالای سطح مسابقات خواهد بود.

وی با بیان اینکه استان مازندران اکنون نخستین میزبانی مسابقات ورزشی در سطح قهرمانی آسیا را تجربه می کند، تصریح کرد:این استان و عوامل اجرایی آن در شهرستان محمودآباد بتوانند به شایستگی این مسابقات را میزبانی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت:حدود 550 شطرنج باز از 25 کشور در مسابقات شطرنج قهرمانی رده های سنی 6 تا 18 سال دختران و پسران آسیا روزهای 30 خرداد تا شش تیرماه امسال در شهرستان محمودآباد رقابت خواهند کرد.

سعادتمند،از استان مازندران به عنوان یک قطب ارزشمند در شطرنج کشور اشاره کرد و افزود:باتوجه به افتخارآفرینی های چندسال اخیر شطرنج بازان مازندرانی بویژه در رده های سنی پایه و باعنایت به پتانسیل موجود دربحث فنی بین شطرنج بازان همه شهر های مازندران،قبول میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا،از اهمیت ویژه ای برای افتخار آفرینی دوباره شطرنج بازان مازندرانی در آسیا برخوردار است.

به گفته وی مسابقات شطرنج قهرمانی رده های سنی 6 تا 18 سال دختران و پسران آسیا با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و ده هزار و400 شهید استان مازندران برگزار خواهد شد./س

برچسب ها: میزبان ، شطرنج ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.